Судың сиқырлы қасиеттері
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Судың сиқырлы қасиеттері
Автор: Мусилимова Ажар Нуртабысовна
Бағыты: Балабақша Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-01-10
Материал туралы қысқаша түсінік
Балалар тәжірибе жасау барысында судың қасиеттрімен танысады. Судың барлық тіршілік үшін маңызын ұғынады. Суды үнемдеу керектігін түсінеді.
Экология негіздері
«Судың сиқырлы қасиеттері»2 кіші «А» «Құлпынай» тобы
Тәрбиеші: Мусилимова А.Н.
Екінші кіші «А» «Құлпынай» тобы үшін білім барысын ұйымдастырудың технологиялық картасыБілім беру саласы: «Әлеумет»Бөлімі: Экология негіздеріТақырыбы: «Судың сиқырлы қасиеттері»Мақсаты: Су қасиеттерімен таныстыру, суды ластамаудын маңызы туралы түсініктерін қалыптастыру.Міндеттері:Білімділік: Судың адамға пайдасын түсіндіруДамытушылық: Сумен тәжірибие жасау арқылы танымдық эмоционалды, жағымды қабілеттерін дамытуТәрбиелік: Судың маңызын түсіндіре отырып, үнемдеуге тәрбиелеуСабақтың көрнекілігі: Су туралы суреттер (табиғат), стакан, кесе, сүт, қасық.Сабақтың технологиясы: МнемотехнологияСабақтың әдісі: Ойлану, тәжірибе жасау, түсіну, сұрақ – жауап.Сөздік жұмыс: мөлдір, түссіз, тамшы, көрінбейді.Билингвальдік компонент: тамшы – капля — water drop, түссіз – безцветный — colorless, мөлдір – прозрачный — transparent, мұхит – океан — ocean.
Іс — әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Баланың қызметі | Есеп + | Есеп — |
Мотивациялық қозғаушы | -Сәлеметсіндер ме балалар! Мен там-шымын, сендерді саяхатқа шақырам-ын. Олай болса қайда баратынымыз-ды табындар. Ағып жатқан судың дыбысы естіледі.—Бұл ненін дыбысы?Ендеше біз «Су әлеміне» саяхатқа ба-рамыз. | Балалар қызығушылық таны—тады.
Ол ағып жатқан судың дыбы-сы. |
||
Ұйымдастыру-іздену | Балалардың назарын суреттерге ауда—ру. Суретпен жұмыс жасау.-Балалар су бізге не үшін керек? Дұрыс айтасындар, мынау суреттерге қарап, тағы нелерге су керек екен?Ал енді үстел басына келіндер. 1 – тәжірибе: Алдымыздағы стаканда су тұр. Барлығымыз иіскеп көрейік. Иісі бар ма?Ал енді кішкене ішеміз. Дәмі бар ма?Мынау не?Стаканға – сүт, екіншіге су құю арқы лы салыстыру.Сүт – ақ, су – түссіз.Қасықтарды алып су мен сүтке салын дар. Қай стаканда қасықты көріп тұр—сындар?— Сонымен су мөлдір, одан қасық көрі ніп тұр, ал сүт ақ одан қасық көрін—бейді.-Жарайсындар. Енді мен сендермен ойын ойнайын дегенмін.Қимылды ойын: «Тамшылар»Шарты: Тәрбиеші бұлт — ана. Балалар — тамшылар.
2 – тәжірибе: Судың әр түсті болаты-нын анықтау.— Мен сендерге бір сиқырды көрсет-кім келеді.Қарандар: таза су бар банкіні шайқап көрсету, су қызыл түсті болады.-Қылқылымды бояуға малып, суға батырындар.-Сонымен су әр түсті бола алады.Биік болып өсеміз,Жапырақтай жайқалып.Ағаштарға су құйып,Өсіреміз сая бақ. |
Суды ішеміз, онымен жуына мыз, тамақ пісіруге пайдала-намыз. Және суды ағаштарға, гүлдерге құямыз өсу үшін, жануарлар да суды ішеді. Иісі жоқДәмі жоқ Мынау — сүт, ал мынау — су. Балалар қасықтарды алып су-ға және сүтке салады. Су құйылған стаканда қасық жартылай көрінеді. Балалар ойынға қатысады. Музыка ойналып, тамшылар серуенге шығады. Жүгіреді, секіреді, билейді. Тамшылар жерге түседі. Олар бірігіп, ағын су болады. (Бір — бірінің қолдарынан ұстайды.) Бірігіп үлкен өзен жасайды, бір тізбекке тізіледі. Осылайша үлкен мұхитқа тап болады. (Балалар шеңбер жасап, жү—реді.) Су әр түске боянады. Менің суым сары түске боян ды.Менің суым көк түске боян ды.Менің суым жасыл түске бо-янды — деп жауап береді. |
||
Рефлексивті-түзетуші | -Балалар біз бүгін не туралы сөйлес-тік?Суды қалай пайдаланамыз?Су тамшысы:Балалар мен сендермен уақытымды көңілді әрі қызықты өткіздім. Барлы—ғың да менің сұрақтарыма жауап бер—іп, өздеріңді жақсы жағынан көрсет—тіңдер, сендерге рахмет! Мені үлкен жұмыстар күтіп тұр. | -Балалар суреттемелерді қа—растырып, сұрақтарға жауап береді.
Су тамшысымен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже: Ұғынады: судың түсі жоқ, ол әр түсті болу мүмкін; Түсінеді: тәжірибе орындау жолдарын; Қолданады: суды таза түрінде пайдалану.
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.