Бағдарламау тілі

0
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2.АМектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Программалау тілдері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме 7.1.2.1-«программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу Сабақтың мақсаты «Программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын білу.«Программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата алу «Программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ерекшеліктеріне дәлелді мысалдар келтіру Бағалау критерийі
  • «программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын біледі
  • «программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарының айырмашылығын анықтай алады
  • Бағдарламалау тілдері және жүйелері арасында байланыс орнатады Тілдік мақсаттар Пәндік лексика және терминология: Бағдарламалау тілі, , компилятор, интерпретаторДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:процедуралық түрі бағдарламалау жүйелері Құндылықтарға баулу Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс жасауға және сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру, ұлттық құндылықтарға баулу. Пәнаралық байланыс Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс жасауға және сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру, ұлттық құндылықтарға баулу. Алдыңғы білім Алгоритм және оның түрлері, жазылу формалары туралы білім қалыптасқандықтан, программалау тілдерін жеңіл қабылдайды деп пайымдалады. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы

    Миға шабуыл

    Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін бір-біріне сәттілік тілейді. «Кластер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын болжайды. Анықтаған соң оқушылардан сабақтың мақсаты қандай болу мүмкін екендігі сұралады. Сабақтың ортасы

    Білу

    Түсіну

    Түсіну-талдау

    . Bilimland медиа ресурысындағы бейне сабақты көрсету. Бейне жазбаның мазмұнын алдымен жұпта содан кейін топта талқылау. «Белсенді оқыту» әдісі арқылы оқушыларға оқудың келесі кезеңін түсінуге мүмкіндік береді.1-тапсырма.(Т.Ж)Бағдарламалау тілдері және бағдарламалау жүйелері түсініктерінің сипатын анықтаңыз. Шаршыны “” белгісімен белгілеңіз.

    2-тапсырма.(Ж.Ж)Байланыс орнатыңыз.

    Бағалау: жұптық бағалау

    3-тапсырма. Дәптерге жазу керекБерілген тізімнен бағдарламалау тілдеріне және бағдарламалау жүйелеріне 3 мысал таңдаңыз: Microsoft Power Point, C#, Paint, Borland Delphi 7, Object Pascal,Winrar, Java, Dr.Web, Microsoft Word, Visual Studio, PascalABC, Google Chrome.

    ДескрипторБілім алушы•бағдарламалау тілдері және бағдарламалау жүйелері түсініктерінің сипатын ажырата алады;• бағдарламалау тілдерін атап шығады;• бағдарламалау жүйелерін атап шығады

    4-тапсырма.(Т.Ж)Саралау тәсілінің «жіктеу» әдісі арқылы талаптары әртүрлі оқушыларды топтастырып «Венн диаграммасы» стратегиясымен бағдарламалау тілдері және жүйелері арасында байланыс орнату арқылы айырмашылықтары мен ұқсастықтарын талдайды.

    Бағалау: «Бас бармақ» әдісімен бағалау

    http://bilimland.kz/ kk/#lesson=16388

    Үлестірмелі материялдар

    Үлестірмелі материялдар

    Сабақтың соңыБағалау Бағалау сұрақтары:

  • Программалау тілдерінің сен үшін қандай маңызы бар?
  • Программалау тілдері өмірде қандай жағдайларда керек болады?
  • Кері байланыс «Бестік» 

    Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықСұқ саусақ – маған қиын болдыОртаншы саусақ – маған жеткілікті болмадыТөртінші саусақ – менің көңіл күйімБесінші саусақ – менің ұсынысым

    Қол саусақсуреттері

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Оқу мақсаттарының бағалау критерилері бойынша сабақ үдерісіндегі жеке оқушының барлық іс-әрекеттерін бағалау арқылы берілген тапсырмалардың қорытындысымен жекелей оқушылардың жауаптарына қарай оқушыға оқушыға дербес қолдау көрсету Оқушылардың берілген тапсырманы топпен, жұппен орындау нәтижесін қалыптастырушы бағалаудың мынадай әдістерін қолданып бағаладым: «Бас бармақ», әдістері. Техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып сергіту сәтін жасау Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? Кері байланыс «Бестік»  Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?