Спорт денсаулық кепілі

0
Пәні: қазақ тілі Мұғалімнің аты-жөні: Сайлау Ә.СКүні: 26.11.2018 ж СЫНЫП: 7 «В» Қатысқан оқушылар саны: 13 Қатыспаған оқушылар саны: 0 Сабақтың тақырыбы Спорт-денсаулық кепілі Сабақ негізделген оқу мақсаттары 7.2.3.1- ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қоданып ацту.7.2.2.1- өтініш жасаудың түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу. Сабақтың мақсаты Оқушыларға спорттың пайдасы туралы толық мағлұмат беру. Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі. Сабақтың жоспары Сабақтың барысы Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Басталуы Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амндасу,түгендеуҮй тапсырмасын тексеру: Кезекші мәлімдемесі Жаңа білім Білу және түсінуСпорт – белгілі ережелер немесе дәстүрлерге сай көбіне жарыс түрінде өтетін әрекет. Адам баласы спортпен денсаулығын жақсарту, өзін – өзі дамыту үшін шұғылданады. Денсаулық дегеніміз адам ағзасының дұрыс әрі қалыпты жұмыс істеуі. Спорт туралы түсінеді, біледі Ортасы ҚолдануДәптермен жұмыс.Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.Жазылым.7-тапсырма. Сөйлемге үш нұсқада сұрақ қой.Айтылым.8-тапсырма. Суреттер бойынша әңгімелесіңдер.9-тапсырма. Жұмбақты шешіп, суретпен сәйкестендіріңдер.1.Жып- жылтыр, жалпақ бір.Жатыр көк айна.Жүгіріп, жығылып,Жұлынып, сонда ойнап,Тек тайма! (3. коньки)2.Тепсең – ақ секіріп,Ұстатпай қашады.Бір жерге бекініп,Тұра алмай сасады. (доп)3. Даңғыл жол етемін,Тілгілеп ақ қарды.Шарықтап кетемін.Қапталды,Шатқалды. (шаңғы)4.Табанға қанжар байладым,Бетінде айна ойнадым. (Коньки)

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Кестені толтырады.Суреттер бойынша ауызша өз ойларын айтады.Жұмбақты шешіп сәйкестендіреді.

Сергіту сәті2 минут Сергіту сәті «Қызыл гүлім — ай» Оқушылар би билеп сергіп қалады. Аяқталуы Сабақты бекіту

Денсаулық сөзіне фонетикалық талдауДен- б.б сау –б.б лық-б.б 3 буын, 9 әріп, 9 дыбыс.Д-дауыссыз, ұяңЕ-дауысты, жіңішке, ашық, езулікН-дауыссыз, үндіС-дауыссыз, қатаңА-дауысты, жуан, ашық, езулікУ-дауыссыз, үндіЛ-дауыссыз, үндіЫ-дауысты, жуан, қысаң, езулік.Қ-дауыссыз, қатаң.

Фонетикалық талдау жасау.

Үйге тапсырма

Бағалау

11-тапсырма. 114 бет.Оқушыларды смайликтер арқылы бағалаймын. Күнделіктеріне жазып алады.Смайликтер арқылы бағаланады.