Ашық сабақ Математика «Өтілгенді бекіту»

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Ашық сабақ Математика «Өтілгенді бекіту»

Автор: Сандибаева Жаннат Калидоллаевна

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 3 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-08


Материал туралы қысқаша түсінік

3 сыныпқа арналған бұл ашық сабақ деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы бойынша қамтылған.




Пәні: Математика Пән мұғалімі:Сандибаева Ж.К.Сыныбы: 3 әУақыты: 06.03.2018Сабақтың тақырыбы: Өтілген материалды бекітуСабақтың мақсаты:а) Оқушылардың 204·2 , 408:2 түріндегі көбейтудің және бөлудің ауызша тәсілі туралы білімдерін бекіту. ә) Оқушыларды өткен тақырыпты қайталау мақсатында ауызша және жазбаша есептер шығаруға дағдыландыру.б) Оқушылардың есеп шығару барысында логикалық ойлауын жетілдіру,жан-жақты ойлауын қалыптастыру.Сабақтың типі: БекітуСабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: Білімді ізгілендіру, деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы, түсіндірмелі-иллюстративті,практикалық.Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі-иллюстративті,көрнекілік.Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқуОқыту құралдары: Оқулық,қосымша материалдар.Сабақтың барысыІ. Ұйымдастыру бөліміа) Арифметикалық амалдар бойынша топқа бөлу;ә) Сабаққа дайындық;Қане, біздер ойлайық,Ойымызды жинайық.Қандай есеп болса да,Шешпей оны қоймайықІІ.Үй тапсырмасын тексеруДәптер тексеріледі.ІІІ.Өткен материалды қайталауға арналған тапсырмаларСұрақ қойылады.Әр амалдың компоненттерін айтыңыздар.1-топ: Қосу.Қосылғыш,қосылғыш,қосындының мәні2-топ:Азайту.Азайғыш,азайтқыш,айырманың мәні.3-топ: Көбейту.Көбейіткіш,көбейткіш,көбейтіндінің мәні.4-топ:Бөлу.Бөлінгіш,бөлгіш,бөліндінің мәні.Өтілген материалды қайталау үшін топшамалар көрсетіледі.(Өрнектердің мәнін айту)1-топ: Қосу.300+40400+70600+59800+20300+25500+72-топ:Азайту.975-900632-200749-49456-56831-8003-топ: Көбейту.60*680*640*780*890*24-топ:Бөлу.540:6240:6720:8320:8420:7

ІV. Өткен материалды бекітуА)мұғалімнің көмегімен Дәптермен жұмысКөркем жазу301-3 жүздік,0 ондық, 1 бірлік302-3 жүздік,0 ондық, 2 бірлік130,103,310,203,230,320Оқулықпен,дәптер жұмыстанады.№1Топқа бөлу101∙4=404 103∙2=206 906:3=302 808:4=202202∙3=606 201∙3=603 804:4=201 402:2=201 303∙2=909 302∙2=604 603:3=201 408:2=204 №2 Есепті оқидыМерекені безендіру үшін 200 шар сатып алынды. Әрқайсысында 12-ден 6 бума қызыл шар және бірдей 4 бума көгілдір шар бар. Әр бумада неше көк шар бар?Есептің мазмұнымен таныстыру: –шар туралы–200 шар сатып алынғаны Әрқайсысында 12-ден 6 бума қызыл шар және бірдей 4 бума көгілдір шар бары.–Әрқайсысында неше қызыл, көгілдір шар бары белгісізӘр бумада қанша көгілдір шар бар?Есепті талдау:Жоқ.Себебі,неше қызыл, көгілдір шар бары белгісізИя.Көбейту, азайту,12-ге, 6-ны көбейтеміз200-ден, 72-ні азайтамыз.Ия.Бөлу128-ді 4-ке бөлеміз.Кызыл шар,көгілдір шар, бумаБерілгені:Сатып алынды–200 шар Кызыл шар — 12-ден, 6 б, Көгілдір шар — ?, 4 б, Шешуі: 12*6=72(қызыл шар), 200-72=128(көгілдір шар), 128/4=32(әр бумаға)Жауабы: Әр бумада 32 көк шар барCергіту сәтіАуызша тапсырмалар.№5Топқа бөліп,орындауА)4·4=4²=16 10·10=10² =100 30·30=30²=900 5·5=5²=258·8=8² =64 3·3=3² =9 20·20=20²=400 6·6=6²=36Ә)8²+200=(8·8)+200=2647²+455=(7·7)+455=504 10² — 34=(10·10) – 34=66290 – 10²=290 – (10·10)=190

№6.Фигуралардың ауданың,периметірін табу.1-топ: Қосу.Р=3+3+3+3=12 смS=3∙3=9 см22-топ:Азайту.Р=8+2+8+2=20 смS=8∙2=16 см23-топ: Көбейту.Р=6+3+6+3=18 смS=63=18 см24-топ:Бөлу.Р=5+2+5+2=14 смS=52=10 см2

Ә)өз бетіменЛогикалық тапсырмалар:1)Мұрат,Жандос,Асхат бір класта оқиды.Олар: Ораз,Ахмет және Үсен деген кісілердің балалары.Егер Мұрат Ораздың,Жандос Ахметтің, Асхат Үсеннің баласы еместігі,Асхат пен Ахметтің бір үйде тұратыны белгілі болса,балалардың әкесі кім?Мұраттың әкесі Үсен.Жандостың әкесі Ораз.Асхаттың әкесі Ахмет.2)Жарты қаздың салмағы 3 кг, ал тұтас қаздың салмағы қанша?6 кг. Жартысы 3 кг, онда тұтасы 6 кг болады. 3) Игілік пен Айнұр алдынан санағанда үшінші, ал артынан санағанда екінші партада отырады. Бір қатарда неше парта бар? Бір қатарда 5 парта бар4)Шкафта 2 көк және 3 қызыл кесе Тұр еді.Үстелде 3 кесе қойылды.Үстелде қанша және қандай кеселер тұруы мүмкін?-2 көк 1 қызыл-2 қызыл 1 көк-3 қызылV. Үйге тапсырмаҮй жұмысы: №4Үй тапсырмасының орындалу әдістемесін түсіндіруVІ. Қорытынды. Рефлексия.+ таңбасын жасыл,қызыл,сары түске бояу.қызылесептерді шығара алмадым.жамансары есептерді шығаруда қиналдым.жақсыжасылесептерді шығара алдым. өте жақсы.

VII.БағалауСабақ қорытындысын шығару. Өзінөзі бағалау.Топ бойынша бал есептеу.Жеңімпаз топты анықтау







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.