Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Бөлім 3 А Дизайн және технология |
Школа: |
|
Дата: —. — 2017ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспаған саны: |
Сабақ тақырыбы |
Дизайн, киім макетін жасау (қағаз, мата және т. б. материалдар). Костюм дайындау (шағын сәнмүсінге немесе қуыршаққа) |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1. Шығармашылық идеяны зерттеу және дамыту. 1.5 Тапсырма бойынша нобай салу. 2. Жасау және дайындау 2.3 Жасау технологиясы5.1.5.1 Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау.5.2.3.2 Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым дайындау5.2.3.1 Тоқыма бұйымдарын пішу және сыру тігісін қолдану арқылы қол еңбегі құралдарымен, тігін машинасында өңдеу.5.2.6.1 Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау. |
Сабақ мақсаттары |
Дизайн терминдерді зерттеу;
Қазақстандық танымал дизайнерлер мен қол өнершілердің жұмыстарын қарастырып танысу;
Берілген шаблон арқылы қазақ киімнің дизайынын құрастыру;
Киім бөлшектердің өлшемдерін анықтап, шаблон мен ликалдарды орындау;
|
Бағалау критерийлер |
Оқушы мақсатқа жетті, егер:
Композицияның негізгі заңдылықтарын ескере отырып, нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындаса;
Түрлі материалдардан қарапайым бұйым дайындайды;
Пішу және сыру тігісін қолдану арқылы қол еңбегі құралдарымен тігеді;
Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау;
|
Тілдік мақсаттар |
Д) Дизайн – дизайн – disain Киім бөлшектері – детали одежды – clothing details Ой – идея – idea |
Композиция – композиция – compositionШаблон – шаблон – templateМакет – Макет – layout |
Құндылықтарды дарыту |
— Жалпыға бірдей еңбек қоғамы— Жұмыс және шығармашылық, өмір бойы оқыту— Өмір бойы оқыту, құрмет, ынтымақтастық және ашықтық.— Тарих, мәдениет және тілдердің жалпылауы |
Жаһандық азаматтығын арттыру |
Әлемдегі заманауи дизайнерлердің шығармаларын қарастырып, зерттеп доғары деңгейлі сұрақтар арқылы талдау. Түрлі өнер туындылырына сүйене отырып, эстетикалық көз қарасын білдіру арқылы дамыту, болашақты тірбиелеу. |
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақтаны қолдану. Тақырып бойынша ғаламтор желісін пайдалану. |
Түпнұсқалық оқыту |
Практикалық тапсырмалар арқылы даралық, өзіндік қасиет қабылетін білдііру |
Пәнаралық байланыстар |
Бейнелеу, өнер тарихы, сызу, технология |
Бастапқы білім |
Тігін бұйымдарының классификациясын зерттеп шықты |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
7 Сабақ5 мин
10 мин
10 мин
5 мин
5 мин
|
Денсаулық сақтайтын технологиялар «Цветотерапия»— оқушылардың зейінін шоғырландыру(Д), (К) «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу. — оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтау— оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу Жетістік критерий мен дискрипторлады ашу. 1 Тапсырма: (И) — Дизайн сөздің мағынасын қалай түсінесіндер? 1-2 бағанды толтыр. — Бейне ролик қарау «Дизайн дегеніміз не?» (2мин)2 Тапсырма: (И) Активити, оқушылар берілген суреттерді сөздермен сәйкестендіреді. Көршілес сыныптасымен жауап парағын ауыстырып, дұрыс жауабын тексеріп, бір-бірін бағалайды. Жауаптар: 1-Е 2-Д 3-Ж 4-К 5-А 6-Б 7-В 8-Г 9-И 10-З— Оқушыларға «дизайн» сөздің анықтамасын қарастыруға тапсырмалар беріліп, бар білімдерін жобаны құрастыру процесте қолдануды сұрайды. Берілген тапсырмалар орындағаннан соң олар өздері қорытынды жасап, дизайын туралы мысалдар келтіріп 3-ші бағанды толтырады (ЗХУ).— (Д) Дизайн (ағылшын тілінен design) — ниет, жоспар, мақсат, шығармашылық тұлға, сызба ж/е жоба, есептеулер, құрылыс; нобай, сурет, ою, композиция, өнер шығармашылығы.
3 Тапсырма: Активити (киім бөлшектерін модельге жинау)
4. Рефлексия
Сабақтың қорытындысы: мақсатын жетістік критерий талқылау
|
Что такое дизайн ВИДЕОhttps://www.youtube.com/watch?v=2ChiDa-FOzw
Дизайн түрлері
10 танымал қазақстандық дизайнерлер
Қазақ дәстүрлі киім
МАНЕКЕН жасау
|
8 Сабақ5 мин
30 мин
5 мин
5 мин
|
— (Д), (К) Оқушылар қазақстандық танымал дизайнерлер мен қол өнершілердің жұмыстарын зерттеп, қорытындылап жоба орындау ұшін ұсыныс беріп нобай орындайды.
1 Тапсырма: (Г) Топқа бірлесіп берілген шаблон арқылы композицияның заңдылығын ескере отырып альбом ішіне қазақ киімнің дизайынын құрастырады. (силуэт, сызық, пропорция, түс пен мата құрылымын), (қағаз, текстиль ж/е басқа материалдарды) пайдалану.2Тапсырма: (К) Берілген костюмге бағалау критерий құрастырады:Бағалау критерийлер:
_______________
_______________
_______________
— Практикалақ жұмысты аяқтағаннан соң құрастырған бағалау критерий бойынша бірін — бірі бағалау.3. Рефлексия
Сабақтың қорытындысы: мақсатын жетістік критерий талқылау
|
|
9 Сабақ5 мин
5 мин
30 мин
5 мин
10 Сабақ30 мин
5 мин
5 мин
|
Қайталау, білімді бекіту:
Қазақ қыздар костюмі киімнің қандай бөлшектерінен құралады?
Қазақ ерлер костюмі киімнің қандай бөлшектерінен құралады?
— (Д), (К) Оқушыларға костюмге дизай–талдау жасауды ұсыну. Оқушыларға тігін бұйымының қандай бөліктерден тұратынын көзбен елестете алу қажеттігін түсіндіру.Киім дайындау үшін киім бөлшектерінің сызба құрылымы, сонымен қатар пішуге арналған пішім дайындау, яғни киім бөлшектерін қию қажеттігін түсіндіру. Бұйым өлшемінанықтау үшінденебітімнен өлшем алу, ол үшін өлшем алу тәсілдерін көрсету қажет.
1 Тапсырма: (Д) Пішім дайындау: графикалық есептеу, пішіндеу және муляждық (матаны денебітімге немесе манекенге түйреу) тәсілдері арқылы орындалады. Мұғалім пішіндеу немесе муляжды (шағын сәнмүсін немесе қуыршақ) тәсілді қолдана отырып, қағаздан немесе үлдірден (пленка) костюм моделін жасау барысын көрсетеді. Өлшем алуға немесе қуыршақ денебітімінің пішінін айналдыра өлшеуге болады.
2 Тапсырма: (К) Оқушылар шаблон мен ликалдарды орындау үшін бағалау талаптарын құрастырады. Тапсырмаға сай бағалау талаптары::
_______________
_______________
_______________
— Практикалақ жұмысты аяқтағаннан соң құрастырған бағалау талаптары бойынша бірін — бірі бағалау.
Рефлексия
Сабақтың қорытындысы: мақсатын жетістік критерий талқылау
1 Тапсырма: Бөлшектерді пішу кезінде костюм бөліктерін біріктіруге қажетті қосымша қосуды ескеру қажет. Әртүрлі материалдардан жасалған костюм бөлшектерін біріктіруді әртүрлі аралас тәсілдермен (жіппен, желіммен және т.б.) орындауға болады. Дайындау кезеңдерін жоспарлаудан бастап дайынболғанға дейін ерекше көңіл бөлу қажет. Киім эскизінен бастап денебітімнен өлшем алу, жекелеген бөлшектерінің құрылымын анықтау (бөлшектердің атауы мен саны), пішу, жекелеген бөлшектерді және түйіндік өңдеу, бөлшектерді біріктіру, бұйымды соңғы өңдеу және сәндеу. Қол жұмыстары және машинамен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік техникасына баса назар аудару қажет.
2. Тапсырма: Талдауға арналған сұрақтар — Неге Сіз осы киім үлгіде бұл материалдарды таңдадыныз? Дәлелде.— Қандай киім бөлшектері мен жұмыс кезеңі саналып орындалған ? (тігіс жолы,ішкі тігіс, жіптің түсі, әрлеу түрлері).
4 Рефлекесия
Сабақтың қорытындысы: мақсатын жетістік критерий талқылау
|
Шаблоны нарисованные от руки, картон, ножницы |
Үй тапсырмасы |
— Түрлі-түсті фтомастер мен қарындаштарды әкелу— Түрлі матаның қиқымдарын әкелу: фетр, велюр, атлас, шифон, и т.б.— Картон, карандаш, қайшы, маникенге арнайы қуыршақ |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Бүкіл оқушылар үйренетін болады: Қазақ ұлттық киімнің нобайын, шаблонын, пішу бөлшектерін қиып үйренеді. Оқушылардан көбісі үйренетін болады: киім бөлшектерін жинап, қолмен тігетін болады Кейбір оқушылар үйренетін болады: Қабілеті жоғары оқушылар креативтік ой қосып, әщекей бұйымымен безендіреді. |
бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдері Бастапқы кезең— «Миға шабуыл» конверт,сабақтың тақырыбын ашу Ортаңғы кезең— Топтық пікір білдіру— Тапсырмалар бойынша бір-бірін бағалау Қорытынды кезең-Рефлексия |
Көзге ж/е жалпы денсаулыққа арналған іс-шара «Цветотерапия»Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру: сабақ барысында желім, қайшы, инемен қолданғанда қауіпсіздік шараларын пайдалану және сақтау. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Барлық оқушылар ОМ қол жеткізді деп қорытынды жасау себебім, олар тапсырманы орындап өз идеяларын сыныптастарға таныстыру арқылы көрсетіп дәлелдеді.Иә, бөлек тапсырма бойынша саралау дұрыс жүргізілді, себебі барлық оқушылар жетістіктер критерийлеріне қол жеткізіп, ОМ меңгере алды. СақталдыСабақ жоспардан қандайда бір ауытқулар болған жоқ |
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
Шартты түрде қойылған белгілер |
(К) = бүкіл сыныппен жұмыс (Д) = мұғалімнің көрсетуі(Г) = топтық жұмыс (Ф) = қалыптасатын бағаны қолдау(И) = жеке жұмыс (T) = мұғалімнің түсіндіруі(Э) = оқу эксперименті () = қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер |