Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі
Автор: Кубесова Жанымкуль Саймахановна
Бағыты: Қазақ әдебиеті Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-07
Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға әдістемелік көмек ретінде ұсынып отырмын
Сабақ:қазақ әдебиеті | Мектеп : | |
Күні: | Мұғалімнің аты –жөні: | |
Сынып: 7 «Б» | Қатысқандар саны: 25 Қатыспағандар саны :2 | |
Сабақтың тақырыбы : | Төлен Әбдіков «Қонақтар »әңгімесі | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме ) | Т/А5 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру , өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру ,талқылау О1Мәтіндік және графиктік (кесте,диаграмма,сурет,шартты белгілер ) ақпаратты интерпретациялау Ж5Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып,жинақы мәтін жазу ӘТН 3 Фразеологизм,мақал-мәтелдердің эмоцианалдық мәнін көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану Б/С 2 әдеби жанр түрлернінің даму барысына ,жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру. | |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушы орындай алады:1.Мәтінді түсінеді ,сұраққа жауап береді,кейіпкерлерін табады Оушылардың көпшілігі орындай алады:1.Мәтін ішінен керекті мәліметтерді таба алады.2.Салыстырады,жоспарлайды Кейбір оқушылар орындай алады:1.Өмірмен байланыстыра отырып ,өзіндік пікірін білдіреді.2.Тақырыпты терең талдап,идеясын жан –жақты айқындайды .Сыни тұрғыдан ойланады. | |
Бағалау критерийі | 1.Шығарма желісі бойынша сұрақтарға жауап бере алады.2.Шығарманың құрылысын меңгереді,өз ой-пікірін түйіндей алады | |
Құндылықтарға баулу | Ата –ана алдындағы перзенттік парызын түсіну, адамгершілік,бауырмалдық қасиеттерді бағалау | |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай аладыПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:алагеуім,көктас,көкжиек,заматта,қапсағай,сөре,түндікДиалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер : қарт,ой,немере,сағындырған бала ,келін,ауыл адамдарыТалқылауға арналған сұрақтар:“Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі” және “Атадан пұл қалғанша, ұл қалсын” деген нақыл сөздердің негізгі мағынасын айту. | |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі ,өзін-өзі тану | |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | М.Шаханов «Әке үкімі » шығармасыАта –ана алдындағы парыз туралы біледі | |
Сабақ барысы Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық тренинг(әр оқушы өз есімінің бірінші әрпіне қарай бойындағы қасиетін қосып айту керек)Әңгіме мазмұны бойынша берілген тірек сөздер арқылы топқа бөлуІ топ АрманІІ топ СағынышІІІ топ Құрмет Үй тапсырмасын «Сұрақты тосып ал» әдісі бойынша дайындап келген сұрақтарын топ мүшелеріне қояды Бағалау: бағдаршам арқылы | Ресурстар
Тірек сөздер жазылған қағаз |
Сабақтың ортасы | Топтық жұмыс І топ Әңгіменің композициялық жоспарын жасап,сюжетін 10 сөйлеммен баяндауІІ топ FILA формуласын пайдаланып,әңгіме кейіпкерлеріне талдау жасау F(дерек)-шығармаданкейіпкербейнесінашатындеректержинауI(пікірі)-кейіпкер туралы өзіндік пікірі мен бағасыL(сұрақ)- кейіпкердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар қоюA(іс –әрекет)- автордың кейіпкерді суреттеуде қолданған тәсілі ІІІ топ Ерғабыл қарт пен Сапабектің әңгімелерінен олардың мақсаттары мен көзқарастарының қайшылығы Әке көзқарасы бала көзқарасы Бағалау: Екі жұлдыз ,бір ұсынысЖұптық жұмыс Шығармада қолданылған көркемдегіш құралдарды табуМысал келтіру Бағалау : жұлдызшылар арқылы Жеке жұмыс Қазақта «шаңырақ иесі » деп неліктен ұл балаларды айтқан.Шаңырақ иесі болатын жігіттің бойында қандай қасиеттер болу керек?(эссе жазу)Бағалау: бағалау парақшасы арқылы
Үй тапсырмасы :Кейіпкерге хат Кері байланыс «Зерде» |
Кесте
Бағалау парақшасы |
Сабақтың соңы |
Білім- тақырып бойынша алған ақпараттарымЭмоция-сабақтағы көңіл күйімБаға –жетістігіме беретін бағамИдея –маған келген жаңа ой |
|
Қосымша ақпарат | Ата –ана алдындағы парыз (видеоролик) |
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрендіресіз? | Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік АКТ –мен байланысҚұндылықтармен байланыс(тәрбие элементі) |
Шығарма мазұнын игеру барысында үштілділікке байланысты тапсырмалар беру | Өзін –өзі бағалау | Сергіту сәтін өткізу,тәрбиелік жақтарымен байланыстыру |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес берілді ме?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | Сабақ жоспарланған мақсатына жетті.Әңгіменің негізгі идеясын таныды.Топта,жұпта,жеке жұмыс барысында ата алдындағы парызын түсінді.Бірін-бірін тыңдап,өзіндік ой-пікір түйіндеді.Оқушылардың жауаптары салыстырылып,жетістіктері мадақталып отырды. | |
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты ) 1.Топтық жұмыстар2.Үй тапсырмасының сұралуыҚандай екі рәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалыг тигізер еді?(оқыту мен оқуға қатысты)1.АКТ көбірек пайдалану2.Оқушылардың сөздік қорын молайту Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1.Сөз байлығының жетіспеуі,сөз қайталаулар көп қолданылатындығы |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.