Түбір мен қосымша 3 сынып

0
Түбір мен қосымша 3 сынып

 

Автор: Садыкова Динара Косаевна

 

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 3 сынып

 

Жарияланған уақыты: 2019-01-07

 

Материал туралы қысқаша түсінік

 

ұстаздарға


Пән: Әдебиеттік оқуСынып: 4— сынып Өтілетін күні:11.05.2017жМұғалімі:Жунисова Ж.С.

Тақырыбы  «Ат пен есек» мысал
Мақсаты 1.Мысалмен танысу арқылы негізгі ойды анықтайды, ойды жүйелі жинақтауға үйренеді;2.Өз біліміне есеп беріп, бағалауға үйренеді; өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстырып біледі;3.Автор көтерген идея арқылы қайырымдылыққа, жанашырлыққа,мейірімділікке тәрбиеленеді, жаман әдеттен жиренеді.
Міндеттері Дағдыландыру тапсырмалары арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту, қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарасын қалыптастыру. Сөйлеу тілдерін жетілдіру. Сабақ барысында ұйымшылдыққа, шығармашылықпен жұмыс істей білуге, Отанын сүюге, достарын сыйлауға, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстай білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже Топпен жұмыс жасайды, бір-бірінің пікірлерін тыңдауға үйренеді.
Негізгі идеялар Оқушының өз бетімен ізденуін топтық жұмысқа бағыттау. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттыру
Қолданылатын әдіс-тәсілдер «Үш қадамнан сұхбат», «Конверт» сұрақ әдіс, «Айырбастау» әдісі, «Ыстық үстел» «Ыстық картоп»
Қолданылатын ресурстар Постер, маркер, слайд, стикер, А4 парағы,
Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг(2 минут)

Топтастыру әдісі

Сәлемдесемін. Түгендеймін.

Ынтымақтастық атмосфера орнату тренингін өткіземін.Шаттық шеңберіОқушыларды Тараз қаласына саяхат жасау арқылы аялдаманы таңдау.Біз бүгінгі сабағымызда үш топпен жұмыс жасаймыз.Топтар өз атауларын ұсынады және қорғайды.І-топ, ІІ-топ, ІІІ-топ

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Қолданылатын ресурс,
Үй тапсырмасын сұрау«Ыстық үстел» әдісі (4 минут) «Акула» мәтіні Қосымша -1
Қызығушылықты оятуАйтылым (5 минут) Пазл құрастыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.Әр топ ат пен есек туралы білгендерін қорғайды. СандарСлайд Қосымша -2
Мағынаны тануПостермен жұмыс(5 минут) Ат пен есек мысалының авторлары орыс жазушысы И.А.Крылов өмірі. (суретпен оқушыны таныстырады)Ал оны аударған Ы.Алтынсарин. туралы біз білеміз.Ол кісінің кім екенін мектеп табалдырығын аттаған күннен бастап білесіңдер.Сабақ барысында ол кісі туралы білімдеріңді көрсетесіңдер Постер, маркер, қима суреттер
Тыңдалым (5 минут) 1.«1-топ» Ы.Алтынсарин мен И.Крыловтың өмірі мен шығармашылығымен таныстырады.2. «2-топ»— Мысал деген не? Өткенді еске түсіру мысалдар келтіру.Мысал деп адам бойындағы кемшілікьерді сынап, адалдық, әділдік, қайырымдылық сияқты жақсы қасиеттерді мадақтап жазатын шығарманы атайды. Мұндай шығармада өсімдіктер мен жануарлар, аңдар мен құстар кейіпкер ретінде алынадыШығарманың мысалға жататынын дәлелдейді.«3-топ» Өлеңдермен таныстырады.Оқулықпен жұмыс.«Ат пен есек» мысалы арқылы автор сендерге нені үйреткісі келді екен? Соны оқып танысайық.Өз бетінше жартылай дауыста оқып танысу. Түсініксіз сөздерді түртіп алуШалыс басып-сүрініпДіңкем құрып-әлім құрыпОмақасып құлау-етбетінен құлауПақыр болды-өлді .«Конверт» сұрақ әдісі1-топ: Есек Атқа қандай өтініш айтады?2-топ: Ат өзінің істеген қылығына неге өкінді?3-топ: Өлеңнен Есектің сөзін тауып, мазмұнына сәйкес ырғақпен оқыБейнебаян көрсету Слайд, оқулық,
Сергіту сәті (2 минут) «Дирижер» ойынын ойнату Слайд
Оқылым ( 5 минут) Оқулықпен жұмыс Мәнерлеп,тізбектей оқуОқытып, бағалаймын. Қосымша -2
Жазылым( 7 минут)

Ойтолғаныс

Сөздікпен жұмыс

«Айырбастау» әдісі

Үйге тапсырма(1 минут) Мысалды оқып,сахналау
Бағалау(1 минут) Кім көп фишка жинағанына қарап дескриптор арқылы бағалаймын.
Кері байланыс(1 минут) «Ыстық картоп» әдісі арқылы кері байланыс жасатамын Доп

Материалды сайттан тегін жүктеу

 

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

 

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.