Табиғатта заттардың түзілуі. Жасанды заттар.

0
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5АЗаттар және материалдар Мектеп: Бірлік ОМ Күні: Мұғалімніңаты-жөні: Матаева А.Н. Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтыңтақырыбы Табиғаттазаттардың түзілуі. Жасанды заттар. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 5. 3. 3. 1. Кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар келтіру. Сабақтыңмақсаты БарлықоқушыларТабиғатта кездесетін заттар туралы мағлұматтарды біледі.Оқушылардың басым бөлігіТабиғаттан түзілетін заттардың жасанды жолдарын ажыратадыКейбір оқушыларТабиғатта кездесетін және жасанды заттардың қалай жасалынатынын дәлелдеп мысал келтіреді. Ойлаудағдыларыныңдеңгейі Білужәнетүсіну Бағалаукритерийі -табиғатта түзілетін заттарды сипаттайды ,— түзілген заттардан жасанды жолмен жасалған заттарды ажыратады,-жасанды жолмен алынған заттарға тәжірибе жасап,мысал келтіреді Тілдікмақсаттар Оқылым:мәтін бойынша табиғаттағы заттарды оқып,мағлұмат алады.Тыңдалым:Оқулықтағы сурет бойынша түзілетін заттармен танысып,түзілу жолдарын ажыратады.Айтылым, жазылым:Табиғатта түзілетін заттар мен жасанды жолмен алынған заттардың айырмашылығына тәжірибе жасап,мысал келтіредіПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:синтетика,пластмасса,бензинДиалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Табиғи және жасанды заттардың бір-бірінен айырмашылығы қандай? Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының құндылықтарын негізге ала отырып, өмір бойы білім алу, өз атқарған жұмысына жауапкершілікпен, топта жұмысты ынтымақтастықпен орындау, алған білімдерін сыныптан тыс жерде пайдалана алу,өмір бойы оқуға дайын болу Пәнаралықбайланыс Химия. Химия ғылымының даму барысында табиғатта түзілген заттардан химиялық жолмен заттар алынатындығы дәлел. Алдыңғы білім Дүниетану пәнінен табиғат байлықтары мен пайдалы қазбалар туралы деректермен таныс.

Жоспар

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы7минут Сәлемдесу. Түгендеу. Ой шақыру. Топқа бөлу.Оқушыларға түрлі-түсті қағаз бетіне табиғи заттарды және жасанды жолмен жасалатын заттардың суретін таратып, сол суреттер арқылы оқушылар топтарға бөлініп отырады. Жаңа тақырыптың мақсатын ашу үшін «Заттар сөйлейді» әдісін қолданамын.1.Бұл заттар қандай заттар2.Олардың қандай қасиеттері бар?3.Қасиеттерінің ұқсастығына қарай заттарды жинаңдар?(Сұрақтар арқылы сабақтың мақсатын ашу) Заттардың қасиетіне қатысты әр түрлі суреттерМысалы:қаламөщіргіш,тас,кітап т.б Сабақтың ортасы15минут

10-минут

10-минут

(С)1- Тапсырма«Тыңдап отырған үштік» тәсілі бойыншажаңа тақырыпты меңгеру мақсатында, оқулықтағы мәтінмен танысып,оқып, жұппен талқылап ортаға ойларын ұсынады.Тапсырма:«Ой қозғау»1. Сирек және жойылып бара жатқан жануарларды қорғауда жасанды жүндердің қандай рөлі бар? 2. Пластмасса қандай заттан алынады? 3. Пластмассадан жасалынған заттардың ағаштан немес темірден жасалған заттардан қандай артықшылығы бар? Сұрақтар мен тапсырмалар:

  • Табиғи және жасанды заттардың бір – бірінен қандай айырмашылығы бар?
  • Дәмдеуіштер туралы нені білген дұрыс?
  • Не себепті кейбір адамдарда дәмдеуіштерден аллергия пайда болады?
  • Дескриптор:-сұраққа жауап береді-пластмасса қандай заттан алынатынын біледі-пластмассадан жасалған заттардың айырмашылығын ажыратады-дәмдеуіштер туралы біледі-дәмдеуіштерден аллергия болатынын біледіҚБ- бармақпен бағалау(Жж) 2 -ТапсырмаТұжырымды мұқият оқып «ия» «жоқ» жауаптарын белгілеңізДескриптор:-дайын күйдегі заттарды анықтайды-жасанды жолмен түзілетін заттарды біледі-органикалық заттарды ажыратады-қағаздың қалай жасалынатынын біледіҚБ: бармақпен бағалауТоптық жұмыс.3-Тапсырма Кестені толтырыңыз.Суретке қарап нысандарға мысал келтіріңіз.

    Дескриптор:— табиғатта жасанды жолмен жасалған заттарды анықтайды — табиғи жолмен алынған заттарды анықтап мысал келтіредіҚБ: бармақпен бағалауД(саралау тапсырмасы)4-Тапсырма.Венн диаграммасы.Табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын көрсет. Ұқсастығы Айырмашылығы

    Дескриптор:-заттардың ұқсастығын ажыратады— Заттардың айырмашылығын ажыратады -қорытынды жасап мысал келтіредіҚБ : бағдаршам-түсіндім-орташа-түсінбедім

    Жаратылыстану оқулығы Атамұра кітап баспасы2017жыл83 бет

    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы5-сынып30бетКесте

    АКТ

    бағдаршам

    Сабақтың соңы3-минут .Рефлексия: Оқушыларға түсті шарларды ыдыстарға жабыстыру арқылы «ыдыстарды толтыруды» ұсыныңыз.

  • Мен тапсырманы орындай алмадым
  • Орындадым бірақ барлығын емес
  • Мен барлығын орындадым

    «Ыдыстардытолтыр»

    Шарыдыстар Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Пәнаралық байланыстар.Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану Дифференцациаланған тапсырмалардытаңдау, қиындықсезінгеноқушыларғажекеқолдаукөрсетуарқылы саралау тапсырмасы Венн диаграммасымен жұмыс жасатамын. Тапсырмаларды орындай алмаған оқушыларға мүмкіндігінше жетелеуші сұрақтар беремін.Бұл тапсырманы орындау кезінде жоғары деңгейдегі оқушылар өз ойын дәлелдейді. Сабақ барысында талқылау мен сұрақтар қою. Мұғалім оқушылардың берген жауаптарының сапасына байланысты олардың білімдерінің жылжуын бағалайды.Сабақтың әр кезеңінде өзара тексеру немесе оқушылар бірін бірі идеяларымен бөліседі, мысал келтіреотырып, теориялық білімдерін практикамен ұштастырады. Оқушылардың оқуын тексеру үшін,ынталандыру мақсатында бармақпен,бағдаршаммен бағалаймын География кабинетінде жұмыс істеудің жалпы ережелерін сақтау.Тәжірибемен жұмыс жасуда техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?