Мектеп: №24 орта мектеп
|
Күні: 25.09.2018
|
Мұғалімнің аты-жөні: Ғилманов Е.Р.
|
Сынып: 7 «б»
|
|
Сабақ тақырыбы
|
Жоғары сатыдағы өсімдіктер ерекшеліктері. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Оқушылар;
Қазақстанда кездесетін өсімдіктерге жалпы сипаттама;
Олардың тіршілік циклымен танысу;
Олардың биоценозда алатын маңызы;
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар;-Қазақстанда кездесетін жоғары сатыдағы өсімдік түрлерін атай алады;—Оларға тән негізгі ерекшеліктерді біледі;—Олардың тіршілік әрекетін, қоректенуін және маңызын түсіндіреді |
Жетістік критерийлері |
Оқушылар:— Жоғары сатыдағы өсімдіктер ерекшеліктерін ауызша және жазбаша түрде талқылай алады. — Олардың түрлерін бір-бірінен ажырата алады— Тақырып бойынша қорытындыны ауызша және жазбаша жасайдыПәнге тән лексика мен терминология:Қазақстан табиғаты, дәрілік өсімдіктер, аскөк, тұнбасы, аскөктің тұқымы |
Тілдік мақсаттар |
-Оқушылар топта, жұпта жұмыс жасау арқылы бір-біріне көмек көрсетуге, сенімді,әділетті, шыншыл болуға үйренеді;-Тақырып бойынша тірек сөздерді үш тілде қабылдау арқылы көптілді орта қалыптасады;—Сабақ сыйластықты, ынтымақтастықты, академиялық шындықты дарытуға бағытталған.-Құндылықтарды дарыту жұптық жұмыстарды ұйымдастыру, жеке жұмыстарды орындау барысында жүзеге асады. |
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылар өсімдіктермен танысу барысында экология және өсімдіктер систематикасы пәнімен байланыстырылады.Өлшеу жұмыстарын жүргізу, есептеу жұмыстары кезінде математикалық білімдерін қолданады. |
Пәнаралық байланыстар |
Ғаламтор арқылы қажетті ақпараттарды таба алу.Өз бетінше ақпараттармен жұмыс істей алу: іздеу, таңдау, талдау, бағалау, ұйымдастыру, ұсыну. |
АКТ қолдану дағдылары |
Слайд және бейнеролик |
ЖОСПАР |
Ұйымдастырукезеңі |
1.Оқушылармен сәлемдесу.Шеңбер бойымен тұрғызылып, көңіл-күйлері сұралады.
2.Үй тапсырмасын сұрау1.Жануарлар бөлімін неше топқа жіктейміз?2.Омыртқасыздардың негізгі ерекшелігі қандай?3. Құрттардың ерекщеліктері қандай?4. Құрттарды неше типке бөлеміз?5.Жалпық құрттардың неше класы бар?6.Буылтық құрттардың ерекшелігі қандай?7.Паразитті құрттардың адам ағзасына зияны қандай?8.Құрттардың табиғаттағы маңызы қандай?
|
Ресурстар
Презентация
|
Жаңа сабақ |
|
Презентация
Бейнеролик
|
Сабақтың ортасы |
1 Суретпен жұмыстану.
2.Құпия сөздер
|
Дәптермен жұмыстану
|
|
3.Өзіме хатМұғалім барлық қатысушыларға өздеріне хат жазуға ұсыныс тастайды. Оны мынандай сөздермен бастау керек: «Қымбатты ….! Мен жаңа ғана …. бойынша сабақта болдым». Хатта қатысушылар мына 2 сұрақты қарастыру керек: 1) сабақтан үйренгені; 2) осы тақырып бойынша мысалдары. Хат соңында міндетті түрде аты- жөні мен мекен-жайы жазылады. Шамамен 10 минуттан соң мұғалім барлық хаттарды жинап, сабақты аяқтайды. Бір күннен соң модератор хаттарды мекенжайлары бойынша иелеріне жібереді. |
А4 парақтарТүрлі түсті қаламдар |
Сабақтың соңы |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Үйге тапсырмаОқушылар барлық мәліметтерді жинақтап, реферат дайындап келу |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Сабақ барысындағы мұғалімнің қолпаштау сөздері; «жарайсың», «тамаша», «осылай жалғастыр» тб
Өздік жұмысты-өзіндік бағалау
Жұптық жұмысты бағалау
|
|
Барлық оқушыларЗерттеу жұмысының мақсаты мен болжамын жазады;Зертеуді қауіпсіз жүргізу шарттарын анықтайдыОқушылардың көпшілігіЗерттеуді жоспарлайды және жоспар бойынша жүргізеді.Кейбір оқушыларЗерттеуді жоспарлайды және жоспар бойынша жүргізеді.Практикалық жұмысқа қорытынды жасайды |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |