Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы |
ІІ бөлім« Адамгершілік» |
Тексерілді: |
Күні |
Мектеп №36 орта мектеп |
Сынып 3 |
Қатысқындар: |
Қатыспағандар: |
Мұғалім |
Едилова Жадыра Чоханқызы |
Сабақтың тақырыбы: |
Біздің Ата Заңымыз — Конституция |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме |
3.1.5.1 ҚР Конституциясының маңызын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Конституцияның азаматтар үшін маңыздылығын түсінеді |
Бағалау критерийі |
Конституциялық құқық пен міндетті ажырата алады:
ҚР Конституциясының маңызын жазып жеткізе алады.
|
Құндылықтарға баулу: |
Əрбір нағыз патриоттың парызы – Ата Заңды білу жəне отандастарымызға оны меңгеруге көмектесу. |
Тілдік мақсат : |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тілі орамды, тасыр, қырын келмей, Әзірет Әлі, «айдаһарсыз», алтын иек, сара ала қаз.Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: «өлеңі бар,өнерлі інілерім», жастарға кеңес, сөз түзелу, сөзді қорқылма, үлгі-өнеге көрсету.Талқылауға арналған сұрақтар:
Өлеңді оқуда автор бейнесін қалай елестетіңіз?
Шығармадағы ақыл- кеңеске өз қосарыңыз болса, не қосар едіңіз?
Ақынның өлеңін оқып танысқаннан кейін сіз, өз бойыңыздан нені түзетер едіңіз?
Бүгінгі күнде жөн айтатын жан бар ма? Ол кім сіз үшін?
|
Пәнаралық байланыс: |
Тарих, құқық |
Тақырып бойынша алдыңғы білім3 минут |
Booktreeler бойынша бірнеше бейне ролик ұсынып, өткен білімдерін еске түсіріп, қайдан таныс екенін сұрап, ойларын жаңа арнаға бұру. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Сабақтың басы
Психологиялық ахуалды реттеу:
«Ішкі –сыртқы шеңбер»әдісі.5 мин
|
Оқушылармен амандасу, түгелдеу
Сабаққа дайындықтарын тексеру.
«Сиқырлы қалпақ» Шеңбер болып тұрады.Бір-біріне қалпақты кигізе отырып ағылшын тілінде жақсы тілек білдіреді.
Топтық жұмыс.
«Ішкі –сыртқы шеңбер»әдісі. Оқушылар ішкі және сыртқы шеңбер болып тұрады.Бірінші ішкі шеңбер сыртқы шеңберге өткен тақырып бойынша сұрақ қояды. 2 минуттан соң сыртқы шеңбер ішкі шеңберге сұрақ қояды.
Дескриптор:
Тапсырманы таңдайды
Орындау талабымен танысады
Тапсырманы талапқа сай орындайды
«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау. |
Қалпақ
|
Сабақтың ортасы
Миға шабул4 минут
«Досыңа әңгімелеп бер.»әдісі6 мин
|
1.Мұғалім «ҚР Конституция» туралы бейнежазба көрсетіп, келесі сұрақтарға жауап берулерін сұрайды: — Бейнежазбадан не көрдіңдер?-Оның ішінде әрқайсысымыз үшін маңызды болатындай не бар?— Ол бүгінгі сабаққа не үшін қажет?Оқушылардың болжамы ұжымда талқыланады. «Конституция» ұғымы енгізіледі.
Дескриптор:
«ҚР.Конституциясы» туралы толық біледі.
Жұптық жұмыс.
Оқушылар кітапты оқып,білгенін сыныптасына әңгімелеп береді.
|
Бейнежазба
Слайд
кітап
|
Сабақтың соңы 5 минут |
КЕРІ БАЙЛАНЫС:
Үйге: «Конституция не үшін керек?» тақырыбына эссе жазу Дескриптор:
Конституциялық құқық пен міндетті ажырата алады:
ҚР Конституциясының маңызын жазып жеткізе алады.
|
Кері байланыс парақшасы |
|
Қосымша ақпарат |
|
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|