ЭЕМ даму тарихы
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
3 минут
10 минут
2 минут
3 минут
15 минут
2 минут
7 минут
2 минут
2 минут
cтратегиясы «Шын жүректен шыққан сөз»
Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін — өзі және өзара бақылау тәсілдері
ІІІ. «Миға шабуыл»
(Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау)
2.Мәтінмен жұмыс «Ойлан.Бірік. Бөліс» — әдісіТақырыпқа талдау жасау
3 .« 9 ромб» — бағалау (Топтардан өзара бағалау сұралады)Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін — өзі және өзара бақылау тәсілдері
IV.Білімді жинақтау және жүйелеу «Сиқырлы қоржын » әдісі
V. Оқушылар білімін бақылау және бағалауБағалау — «Бағдаршам» парағы»
VI. Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау
Үйге берілген тақырыпқа сәйкес 3 топқа бөлінеді.
1. Оқушылар эссе жазып, оны оқиды. 2. Оқушылар әңгімедегі түйінді, ойларды жинақтап, дәптерге жазады.
Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша «Сэндвич» арқылы бағалайды
Оқушылармен бірлесе отырып, аталған ұғымға қатысты білімдері жинақталады
Оқушылар постер арқылы ауызша және жазбаша береді.
Оқушылар өз-өздерін 9 ромб стикерді жапсыру арқылы бағалайды.
Ортаға ішінде сұрақтар жазылған карточкалар бар қоржын әкелінеді. Топтар өздері таңдаған карточкадағы сұраққа жауап дайындайды
Оқушылар өздерінің сабақты меңгеру дәрежесін «Бағдаршам» арқылы бағаланады;