Сабақ жоспары Адам өмірінің ерекшеліктері 9-сынып

0
Сабақ: Адам. Қоғам. Құқық Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: «Адам өмірінің ерекшеліктері» Сабақ негізделген оқу мақсаты Сабақ барысында оқушылардың адамның өмірінің ерекшеліктері туралы ойлау, талдау, салыстырып, қорытынды жасау және қабілеттерін қалыптастыру Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар істей алады: Тақырып аясында сөйлей алады, өз пікірін айта алады, ережені қолдана алады; Оқушылардың көпшілігі істей алады: Тірек сөздер бойынша әңгімелей алады, ережені сөйлеу барысында қолдана алады; Кейбір оқушылар істей алады: жоғары деңгейдегі тапсырмаларды орындай алады, жаңа сөздермен сөйлем құрастыра біледі, өз бетімен тірек сызба құрастыра біледі;

Тілдік мақсат

Оқушылар: Негізгі сөздер мен тіркестер: қажеттілігі мен қызығушылығы, мүмкіндігі мен қабілеті, .құндылықтары мен идеалы Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға арналған сұрақтар: адамның қажеттілігі мен қызығушылығы, адамның мүмкіндігі мен қабілеті, адам құндылықтары мен идеалы Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар: Біздің анықтағанымыз…Қорытындысында…Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени болып табылады.Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.Берілген дерек қандай мағлұмат береді?Берілген дерек бізге келесі мәлімет береді… Жетістік критерийлері: Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау Алдыңғы оқу Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

  • Үй тапсырмасын сұрау
  • Жаңа тақырыпқа ену
  • Топтық жұмыс, жобалар қорғау
  • Жұптық жұмыс, тапсырмалар орындау
  • Бағалау
  • Рефлексия
  • Өз бетінше тапсырмалар құрастыру әдіснамасын игеруге көмектесу. Құрастырған тапсырмалармен топтар ауыстырып бірлесе жауап іздейді. Ресурстар Басы1мин

    5мин

    Жағымды ахуалды қалыптастыру.

    Үй тапсырмасын сұрау оқушылардың үй тапсырмасы бойынша дайындаған сұрақтарға жауап беру арқылы тексеріледі. Оқушылары дәптерін басқа оқушыға береді. Белгілі уақыттан кейін дәптер иесіне тексеруге қайтарылады. Тексерген соң ұпайын шығарады.

    «Толық, дұрыс жауап» — 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» — 2 ұпай«жауап жоқ» 1 ұпай

    Оқушылар дайындаған тапсырмалар Ортасы5мин

    20 мин

    Топтарға стикерлер арқылы бөлу, топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындалады

    Топтық жұмыс: ДЖИГСО әдісіәр топ алған тапсырмасы бойынша жоба жасайды және оны қорғайды. Барлық топтарға берілетін тапсырма::І топ – адамның қажеттілігі мен қызығушылығы ІІ топ – адамның мүмкіндігі мен қабілеті ІІІ топ – адам құндылықтары мен идеялыПостер дайындау барысында тақырыбы бойынша 3 сұрақ дайындайдыКритерий: «Толық, дұрыс жауап» — 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» — 2 ұпай«жауап жоқ» 1 ұпай

    стикерлер Соңы

    7 мин

    3-мин

    Үй тапсырмасы

    Жұптық жұмыс: топтық жұмыста оқушылар дайындаған тапсырмалармен жұмыс.Критерий: «Толық, дұрыс жауап» — 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» — 2 ұпай«жауап жоқ» 1 ұпайБағалау. Формативті және суммативті. 8-9 ұпай – «5»6-7 ұпай – «4»4-5 ұпай – «3»

    Тақырып бойынша 3 сұрақтан құрылған тапсырма дайындау

    Қосымша ақпарат Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс . Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. — Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?— Бүгін оқушылар не білді?— Сыныптағы ахуал қандай болды?— Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?— Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? — Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.оқушылардың сабақтың әр кезеңінде

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?