Екі таңбалы сандарды салыстыру

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Екі таңбалы сандарды салыстыру

Автор: Макытаева Толкын Турсынгазиевна

Бағыты: Математика Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 1 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-02


Материал туралы қысқаша түсінік

1 сынып ұстаздарына




Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың атауы: 2.А. 20 көлеміндегі сандарды қосу және азайтуСынып : 1 «Ә»Сабақтың тақырыбы : Екі таңбалы сандарды салыстыру.Күні: 22.11.2018 Мектеп: №25 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Макытаева. Толкын Турсынгазиевна Қатысқандар:

Қатыспағандар: жоқ

Оқу мақсаттары: 1.1.1.2. Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру .1.5.2.2. «+», «-», «=» белгілерін пайдалану.
Сабақтың мақсаты а) Екі таңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады және. «+», «-», «=» белгілерін пайдаланады.в) 20 көлеміндегі сандардың құрамын біледіс) Суретке қарай отырып өз бетімен есеп құрастырады.
Бағалау критерийі

Ойлау деңгейінің деңгейі:Білу.Түсіну.Қолдану.Талдау.

«+», «-», «=» белгілерін орынды пайдалана алады;Екі таңбалы сандарды оқиды , жазады, салыстырады;
Тілдік мақсаттар Ондық, бірлік.
Құндылықтарға дамыту Құрметтеуге, бірінің сөзін бірі тыңдауға үйрету;
Пәнаралық байланыс Музыка «Көңілді күн» әні сергіту сәтінде пайдаланамын.
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақтамен жұмыс.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3мин

Психологиялық ахуал.Математика керек әр күнге,Математика қажет өмірдеМатематиканы оқимызМиымызға тоқимыз Топқа бөлу:

1топ үшбұрыш2-топ тіктөртбұрыш3-топ шаршы

Шаттық шеңбер

Геометриялық пішіндер

Білу

Сабақтың ортасы:

27 мин

Талдау

Оқушылармен өткен сабақтар бойынша тапсырмалар.Алманың суреті бар қағазда тапсырмалар.«Алма кетті домалап..» ойынын ойнату. Ойынның шарты: Алма кетті домалап,Өзен бойын жағалап,Кім алманы қуады,Сол алманы алады,- деп мұғалім кезегі келген оқушыға алманы береді. Алманы алған оқушыға тапсырманы оқып беру.Ойынды алудағы мақсатым: оқушының оқуға деген қызығушылығы арттыру, оқушы сандардың айтылуын, жазылуын, құрамын пысықтату.Топтық жұмыс: Белсенді оқыту түрі: Нұсқау беру жəне айту.1-топқа: Қарлығаш пен Асхаттың қарындаштарын сана, салыстыр.2-топқа: 1-ден 20ға дейінгі сандардан сандық сәуле құрастыр.3-топқа: Машиналарда жазылған сандарды салыстыр.Дескриптор: 1-ден 20-ға дейінгі сандарды салыстырады, жазады.Сандық сәуле құрастырады.Артық,кем, тең белгісін қоя алады.ҚБ:»Отшашу» әдісі арқылы бағалаймын.

Ширату жаттығуы: «Көңілді күн»

Жұппен жұмыс:Саралау әдісі «Қорытынды» тәсілі.Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі боладыОқушыларға тапсырмалар тарату. Жұппен орындауын қадағалау. Орындалған тапсырманы тақтадағы қалтахатка салу.ҚБ: «Смайлик» бағалаймын. Ойын: «Артық, кем,тең»Сөйлеу кезінде “артық”, “кем”, “тең” сөздерін қолдану дағдысын бекітуге арналған ойын ұйым-дастырыңыз. Тірек сөздермен әмір беретініңізді айтыңыз.“Артық!” деп әмір бергенде — оқушылар аяқтарының ұшына тұрып, қолын жоғары көтеруі тиіс.“Кем!” деп әмір бергенде — оқушылар жүрелеп отырады да, тізесін қолымен құшақтайды.“Тең!” дегенде — оқушылар қолдарын жанына қойып түзу тұрады.

Қарындаштар Сандық сәуле сызылған кесінді парақтар.

Бейне ролик

Сабақтың соңы2 минут Рефлексия

Кеменің суреттері

Қосымша ақпарат
СаралауСіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? БағалауОқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Топтық жұмыс Жеке жұмысҰжымдық жұмысЖұптық жұмыс Бағалау. Мадақтау, жетістік баспалдағы, жапалақ, бағдаршамбасбармақ 1. Дүниетану, әдебиеттік оқу, еңбекке баулу2. АКТ арқылы







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.