Шегіртке мен құмырысқа Абай Құнанбаев 3-сынып
“Шегіртке мен құмырсқа”
Зеңгір көктен, нұрын төккен,Ортақ біздің үйіміз.Жайдары өскен, жайнап өскен,Біз өмірдің гүліміз.
Топқа бөлуІ топ 1ІІ топ 2ІІІ топ 3ІV топ 4
Білу
Тақырып бойынша “Жуан, жіңішке”сұрақтарға жауап береміз
1.Абай Құнанбаев кім?2.Абайдың басқа қандай шығармаларын білесіңдер?3.Бұл екі ақын арасында қандай байланыс бар?4.Шығарманың басты идеясы.
1. “Шегіртке мен құмырсқа” шығармасы неліктен мысал деп аталады?2.Жаз мезгілінде және қыс мезгілінде шегірткенің көңіл-күйі қандай болған екен?3.Шегіртке құмырысқаға не үшін келді?4.Құмырсқа шегірткені үйіне кіргіздіме? Неге?
Түсіну. Себебін айт.
1-топ.Постер құру,суретпен жұмыс.
2-топ.Сұрақтарға жауап беру.Шегірткенің қарны ашып, суыққа тоңып, жығылуына не себеп болды деп ойлайсыңдар?Өмірде іс әрекеті шегірткеге ұқсас адамдар барма?Шегіртке сияқты қиналып қалмас үшін не істер едіңдер?
3-топ.Мысалды рөлге бөліп оқу
Талдау. Венн диаграммасы
Шегірткеайырмашылығы
Ұқсастығы
Құмырысқаайырмашылығы
Жинақтау.
Екі топ шегіртке туралы, қалған екі топ құмырысқа туралы бес жол өлең құрастырады.Зат есім: ШегірткеСын есім:Шегіртке қандай?(сын есімнен екі сөз)Етістік: Шегіртке не істеді? Қайтеді (етістіктен үш сөз)Ой қорытындысы: Шегіртке жайлы 4 сөзден тұратын сөйлем құру.
Бағалау.
Бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма?Шегірткенің қылығы дұрыспа?Шынай өмірде шегіртке іспеттес адамдар кездесеме?Сендер өскенде екі кейіпкердің қайсысына ұқсағыларың келеді?
Үйге тапсырма: Шегіртке мен құмырысқаның іс-әрекетін сипаттайтын мақал-мәтел жазып келу.
Назарларыңызға рахмет !