Пән: әдебиеттік оқуҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Демалыс мәдениеті. МерекелерКүні: Сынып: 3 сынып |
Мектеп: №116Мұғалімнің аты-жөні: А.Д.АязбековаҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: |
3.2 Шығарманың түрлі жанры бойынша шығармашылық жұмыс жазу «Даладағы жауын» Әдібай Табылды |
Оқу мақсаттары |
3.3.2.1* шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу 3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: өлеңді мәнерлеп және қажетті ақпаратты белгі қойып оқиды, төрт жолды өлең жазады.Көптеген оқушылар: шығарманың маңызды тұстарын анықтауда өзіндік ойын түсіндіре алады.Кейбір оқушылар: өлең туралы білетін білімін пайдалана алады. |
Бағалау критерийлері |
өлеңді мәнерлеп және қажетті ақпаратты оқиды төрт жолды өлең жазады |
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: жонынан ат жүргендей, тұна қалдыДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Бұлт қалай шартылдады? Атырап қалай жарқ етті?Гүлге көбелек қалай қонды?Жауын жауғанда табиғат қалай өзгереді |
Құндылықтарды дарыту |
Өзара бағалауда әділ бағалау. Топтық жұмыс барысында ынтымақтастықты арттыру. |
Пәнаралық байланыстар |
Өлең мазмұнындағы жауыннан кейінгі табиғат жайлы өз ойларын айтқанда жаратылыстану пәнінде жасаған бақылау, зерттеулеріне сүйене алады. |
АКТ қолдану дағдылары |
|
Бастапқы білім |
Сұрақтарға жауап бере алады, өлеңді мәнерлеп және қажетті ақпаратты оқиды. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы 0-5 минут |
Ширату: «Суретті жұмбақ» әдісі арқылы оқылатын өлеңнің мазмұнын анықтау. Екі суретке не ортақ? Оқушылар екі топқа бөлінеді, топтар сурет бойынша өз ойларын ортаға салады. (Екі топ өз ойларынан қорытынды шығарады, жауын туралы туралы өлең оқитындарын айтып түсіндіреді)Оқушылармен бірге сабақ мақсаты анықталады:өлеңді мәнерлеп және қажетті ақпаратты теріп оқиды, логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құрады. |
Слайд № 1-4Қосымша № 1 |
Сабақтың ортасы
06-12 мин
13-22 мин
23-30 мин
23-30 мин
|
1-тапсырма.(Ө,Т) Әдібай Табылдының «Даладағы жауын» өлеңі оқылады.
Өлең шумағын мәнерлеп оқы.
Өлеңнің мазмұнына назар аудар.
Маңызды тұстарын анықта.
Сұрақтарға жауап береді.
Бұлт қалай шартылдады?
Атырап қалай жарқ етті?
Гүлге көбелек қалай қонды?
Жауын жауғанда табиғат қалай өзгереді?
Саралау: қарқын арқылы саралау жүргізіледі. Кейбір оқушыларға қосымша уақыт беріледі.Б: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі. Екі жұлдыз –жұмыс туралы екі ұнаған нәрсе. Тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе.
2-тапсырма(Т,Ж) «Ролдегі оқушылар» әдісі бойынша төрт топ жұмыс жасайды.
Баяндаушылар өлеңді оқып баяндайды.
Сұрақ қоюшылар ашық сұрақтар қарастырады.
Дәнекерлеушілер өмірмен байланыстырады.
Із кесушілер қызықты мәліметтерді табады.
Саралау: барлық оқушылар сұрақтарға жауап беру ұсынылғанда диалог және қолдау көрсету арқылы саралау жүргізіледі.Б: «Бас бармақ» әдісі. Бас бармақтарын көрсету арқылы түсіндіргенді олардың ұғу деңгейі тексеріледі.Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін. Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін. Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім.
3-тапсырма «Даладағы жауын» өлеңінің шумақтары бойынша суреттер салады. Топтар өзара өлең шумақтарын бөліп алып, суреттерді салады. 1-шумақ «Шатырлаған күн» 2-шумақ «Шошып кеткен кесіртке»3-шумақ «Көбелек пен Бозторғай»4-шумақ «Су болған жапырақ»Салынған суреттерді «Галереяда ой шарлау» әдісі арқылы қортындылап, бағаланады.Саралау: «Қорытынды» тәсілі арқылы көмек көрсетіледі. Барлық оқушы бірдей тапсырма орындаса да, нәтижелері әр түрлі болады.Б.: «Ауызша кері байланыс» «Жарайсың», «Керемет», «Жақсы». Осы кері байланыс арқылы оқушылар өздері пайдалана алатын кері байланыс тілін қалыптастырады.
4-тапсырма 1. Өлең мазмұны бойынша даладағы жауын туралы не білдің?. Өзіңнің таңдауың бойынша салған суреттердің бірін пайдаланып, төрт жол өлең жаз. 2.Алдымен олар ойларын бөлісіп, алдында орындалған тапсырмалар бойынша дайындалады. Жұмыстарын тыңдап, бағыт беріңіз. Кейбір оқушыларға өлең ұйқастарын беріңіз. Оқушылардың ықтимал жауаптары:3. Өлеңді әр оқушының жеке жазуын сұраңыз.Саралау мүмкіндіктері. Оқушылардың қабілеттеріне қолдау көрсетіп, бағыт беріңіз.Б.«Смайликпен» бағалау әдісі. Топтар бір –бірін тыңдайды, стикерлерге смайликтер суретін салып, оны бағаланған топ үстеліне жапсырады.
|
Слайд № 5Қосымша № 2
Слайд № 6Қосымша № 3
Слайд № 7
Слайд № 8Қосымша № 4
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия. «5 сөйлемнен 5 сөз …..»Тақырыпқа қатысты 5 сөйлем жаз.Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқарт. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқарт.Түйінді сөзіді оқы. |
Слайд № 5Қосымша № |
Саралау: 1-тапсырмада қарқын арқылы саралау жүргізіледі. Кейбір оқушыларға қосымша уақыт беріледі.2-тапсырмада барлық оқушылар сұрақтарға жауап беру ұсынылғанда диалог және қолдау көрсету арқылы саралау жүргізіледі.3-тапсырмада «Қорытынды» тәсілі арқылы көмек көрсетіледі. Барлық оқушы бірдей тапсырма орындаса да, нәтижелері әр түрлі болады.4-тапсырмада Оқушылардың қабілеттеріне қолдау көрсетіп, бағыт беріңіз. |
Дескриптор:
Өлеңді оқиды.
Сұрақтарға жауап берді.
Өлең мазмұнын түсіну анықтау үшін талдау жасайды.
шығармашылық жұмысын сурет түрінде ұсынады
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|