Е дыбысы мен әрпі

0

Сынып: 1

Мектеп: №4 аралас жалпы орта білім беретінМұғалімнің аты-жөні: Т.К.Жаркымбаева Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Мен және табиғат. Е дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау.1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. Сабақтың мақсаттары Барлығы:Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады және дұрыс дыбыстай алады. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі:Сюжетті сурет арқылымазмұндай алады. Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы,бейнелеу.математика АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым. Тілдік мақсат Табиғат-природа-neture Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут

Сабақтың ортасы8 минут

Психологиялық ахуал.Табиғаттың тамаша көрінісін тамашалау. (видеоролик) 5 түсті шарлар арқылы топқа бөлу.№1 ТыңдалымШирату: «Емен мен ешкі» аудиозапистен тыңдау.-Ертегі кейіпкелерін атайық.

№ 2 АйтылымЕ –дыбысы дауысты дыбыс.Тілдің қатысына қарай жіңішке дауысты дыбыс.Жақтың қатысына қарай қысаңдауысты дыбыс.Еріннің қатысына қарай езулік.«Серпілген доп»Е дыбысы бар сөздерді айтамыз.Е дыбысы орын талғамайды. Сөздің басында,ортасындааяғында кездеседі.Дискриптор:(Е дыбысына байланысты сөздерді айта алады және е дыбыс сөздің қай жерінде кездесетінін аңғарып, айтады.) ҚБ: Жарайсың!(шарға смайлик жапсыру)№3 Оқылым:69 беттегі, №2 тапсырманы оқу.Буындарды оқу: (хормен оқу)Сөздерді оқу. (Жеке оқу)Дискриптор: (Тұтастай оқи алады)Смайлик арқылы бағалау.

АКТ

Таныстырылым, доп,оқулықпен жұмыс.

Сергіту сәті1 минут «Кел,билейік!» бейнебаян Қызықты тапсырма8 минут

Аяқталуы

16 минут

Топтық жұмыс: «Ойлан, жұптас, бөліс»1 топ: Сөздерге дыбыстық талдау жасау.2 топ: Шашылған буындардан сөз құрай отырып, е дыбысының нешінші буында келуін айту.3 топ: Е әрпінен келетін сөздердің суретін салу,буын санын анықта.4 топ:Е әрпінен басталатын суреттерді сәйкестендіру,сөйлем құрау.5 топ:Сурет бойынша әңгіме құрау.Дискриптор:№ 4 ЖазылымДәптермен жұмыс:Е әрпінің жазылуын таныстыру.Е дыбысының бас әрпі екі тармақтан тұрады.Бірінші тармағы жолдың үстінде жарты шеңбер тәрізді оңға қарай салынады. Кіші әрпі толықтай жолдың ішінде салынады.Дискриптор:Сөздерді каллиграфияға сай жазуы.Жеке жұмыс:Е дыбысына байланысты сөздерді өзбетімен жазу және жазған сөздерін оқыту.Дискриптор: Е дыбысына байланысты сөздерді жаза алуы.ҚБ: топтық бағалау.Смайлик арқылы. Флипчартмаркер, табиғат суреттер,буындар, сөздер.

Оқулық, дәптер

Сабақтың соңы2 минут РефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты сұрақтар арқылы қортындылау.

Микрафон

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.