Алаш қайраткері-Міржақып Дулатов.
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Алаш қайраткері-Міржақып Дулатов.
Автор: Ешанкулова Сауле Шыныбекқызы
Бағыты: Қазақ тілі Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 6 сынып
Жарияланған уақыты: 2018-12-28
Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Сабақ: | Мектеп Г. Титов атындағы №54 ЖОМ | |
Сынып:6 | Мұғалімнің аты-жөні:Ешанкулова Сауле. | |
Күні: | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | Алаш қайраткері-Міржақып Дулатов. | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары(оқу мақсаттарына сәйкес) | 6.О5 Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру. 6.Ж2. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып,мінездеме,құттықтау,өмірбаян құрастырып жазу. | |
Сабақтың мақсаты |
Алаш қайраткері-Міржақып Дулатов тақырыбында берілген мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып,мінездеме,құттықтау,өмірбаян құрастырып жазу; | |
Бағалау критерийі | -Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. — Көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады. — Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып,мінездеме,құттықтау,өмірбаян құрастырып жаза алады. | |
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының6. «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы негізінде потриатизмге баулу. | |
Пәнаралық байланыс | Қазақстан тарихы, қазақ әдебиеті, түркі халықтары әдебиеті | |
Тақырып бойынша алдыңғы оқу | 5-сыныпта «Бес арыс» тақырыбындағы тәрбие сағатында М.Дулатұлының өмірімен танысқан. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңіЖағымды ахуал қалыптастыру:«Жүректен — жүрекке» әдісі арқылы бір – біріне тілек айтуСынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. «Мозайка» әдісін пайдалана отырып,қиылған әріптерді құрастырғызып, топтарға біріктіремін.«Тұңғыш математик» тобы «Алаш арысы»тобы «Рухани ұстаз»тобы
«Конверттегі сұрақтарға шолу» сабақ мақсаты, оған қатысты негізгі сұрақтар тізбегі ұсынылады. Тізбекті құрастыра отырып, сабақ мақсатын, оған жету жолдарын бірге айқындайды. Соңынан сабақтың оқу мақсатын талқылайды. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, алаш қайраткері М. Дулатовқа мінездеме, құттықтау хат, өмірбаян құрастырып жазу мақсаты ауқымды ма? Әлде, қолжеткізе аламыз ба? Ол үшін не істеуіміз керек? ……. |
Арман ПВ 6-сынып Қазақ тілі88-89 –бет Т.Н.Ермекова Ж.К.Отарбекова Г.Б.Токтыбаева |
Сабақтың ортасы
7 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
«Артығын алып таста» Оқушыларға сөздер жинағының (сабақ тақырыбына байланысты) көрсетемін. Олар қай сөз қалғандарына қатысты емес екенін анықтауға қол жеткізеді. (негізгі және қосымша ақпаратты ажыратады).Оқылым алды тапсырмаС.«Көп деңгейлі сұрақ» стратегиясы. М. Дулатұлы қай кезеңде өмір сүрген қоғам қайраткері деп ойлайсыңдар?М.Дулатұлының қандай шығармаларын білесіндер? «Оян, қазақ! » деп ұрандап, елді еркіндікке, жаңашылдыққа шақыруына не себеп болды деп ойлайсыңдар? т.б. Дескриптор— Сұрақтарға нақты жауап береді..-Дұрыс жауап ортада талқыланады. Оқылым тапсырмасыЖ. Кестеге сәйкес «Ататүрік ұстаз тұтқан алаш арысы» мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты ажырат. Мәтінде көтерілген негізге мәселені айқындауға бағытталған 3 сұрақ құрастыр. Дескриптор:1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды ажыратады.2.Мәтінде көтерілген негізге мәселені айқындауға бағытталған 3 сұрақ құрастырады.3.Өз көзқарасын білдіреді.Оқылымнан кейінгі жұмыс.ҚБ.«Алдараспақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Сұрақ- жауап арқылы бір- бірінің білімін бағалау. Мұнда сұрақтың мазмұны, жауап мазмұны, дәйектілігі ескертіледі. Екеуіне де тең бөлініп шариктер беріледі. Сұраққа дұрыс жауап берген адам шарик алады, ал жауап дұрыс емес болған жағдайда немесе сұрақ қоя алмаған жағдайда өзі бір шариктен айырылады.Ықтимал сұрақтар:1.Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтай алдың ба? 2.Көтерілген басты мәселені айқындадың ба? 3.Нақты үш сұрақ құрастыра алдың ба? 4.Қосымша ақпаратты ажырата аласың ба? Саралау тапсырмалары:Жоғары қабілетті( дарынды/ талантты) оқушыларға: Өз таңдауы бойынша ресурс арқылы «Блум»таксономиясы негізінде сұрақтар құрастыру. -қолдану-талдау-жинақтау-бағалау Қабілеті әртүрлі оқушыларға: Сөздер мен сөз тіркестер тізбегін қолданып сұрақтар құрастыру. Тұңғыш математик, түрік, жапон, … Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға:Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерден сұрақтар құрастыру.-Қазақтың тұңғыш математигі.-«Оян, қазақ!»кітабын түрік тіліне аударып шығарды.т.б Жазылым алды тапсырма С. «Композиция» әдісі. Қима қағаздар арқылы публицистикалық және ресми стиль жанрларының орны әдейі алмастырылып ұсынылады. Оқушылар міндеті: Тиісті бөліктерді (сәйкестендіру) орнына қою. ( памфлет, очерк, хабарлама, фелетон, т.б.) Жазылым тапсырмасы 2- тапсырма Ж. Кестеге сәйкес ресми стиль жанрларының біреуіне (Мінездеме, құттықтау,өмірбаян) таңдау жаса. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, мінездеме, не құттықтау, не өмірбаян құрастырып жаз; Аналетикалық кесте. Дескриптор: — жанр түріне таңдау жасайды. — құрылымын сақтай отырып, мінездеме,құттықтау,өмірбаян құрастырып жазады; — Стилін, жанрлық ерекшелігін ажыратады. ҚБ. «Дауыс беру» тәсілі бойынша оқушылар бір-біріне баға береді.Яғни әр оқушы дауыс беру жәшігіне өзіне ұнаған,жетістік критерийлеріне сай келетін бір оқушыға дауыс беріп,жетонын тастайды,соңында жетонды санап ,жеңімпазды анықтайды.Жазылынан кейінгі тапсырма Саралау тапсырмалары Жоғары қабілетті( дарынды/ талантты) оқушыларға:Публицистикалық стилде М.Дулатұлы жайлы өмірдерек немесе мақала жазыңыз. Қабілеті әртүрлі оқушыларға:Төмендегі тіркестерді қатыстырып,М.Дулатовқа құттықтаухат жазу.-тұңғыш математик-оян қазақ -рухани ұстаз -мәңгіге қалу. Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларғаалгоритм төмендегіше ұсынамын Өмірбаян. (М. Дулатұлының)Құрылымы:1.Құжаттың атауы. 2.Аты-жөні,туған күні,айы,жылы,туған жері. 3.Ұлты.Азаматтығы. 4.Білімі,оқыған оқу орындары. 5.Жетістіктері. 6.Отбасы туралы мәлімет. 7.Қосымша мәліметтер(тіл білуі,қызығушылығы) 8.Қазіргі жұмысы,мекен-жайы туралы мәлімет. 9.Құжаттың жазылған күні,айы,жылы. 10.Қолы. Құттықтаухат! М. Дулатұлына —Қосымша сөздерден басталып(мерейтой иесінің),аты-жөнінің жазылуы. –Құттықтау себебі. –Құттықтау иесінің жетістіктері жайлы ізгі тілектер. –Қосымша сөздермен аяқталады,құттықтаушының аты-жөні. Мінездеме.Құрылымы:1.Құжаттың атауы. 2.Мінездеме берілетін адам туралы мәлімет; а )Аты-жөні,туған жері,туған күні,айы,жылы,ұлты,азаматтығы. ә) білімі,бітірген оқу орындары. Б қызмет істеген жылдары,орны. 3.Негізгі мәтіні: а )кәсіби біліктілігі. ә)жеткен жетістіктері. б) отбасы жағдайы. в) жеке басының адамгершілік қасиеттері. г )сын көтеру қабілеті. 4.Қорытынды. 5.Мінездемені талап етуші ұйымның атауы. 6.Мінездеме беруші туралы мәлімет. 7.Мінездеме берілген күн,ай,жыл. 8.Қосымша. |
О.М.ӘбутәліпІс-қағаздарын мемлекеттік тілде жүргізу«Астана »2013 ж баспасы. А.Ысмаханова «М.Дулатұлы және тәуелсіздік идеясы» Алматы-« Дәстүр» баспасы- 2015ж |
Сабақтың соңы3минут | «Соңғы бес минут » әдісі арқылы сабақ мақсатын талқылау.Сабақ мақсатына қол жеткіздік пе? Алаш қайраткері М.Дулатов … «Мұғалімге хат»Оқушылар мұғалімге кері байланыс береді. Жазбаша немесе ауызша беруге болады.Үйренгенім …………………………………………………Мұғалімге ұсыныс ……………………………………….Үйге тапсырма: М.Дулатовтың «Оян,қазақ!»өлеңін оқып келу. | |
Қосымша мәлімет | ||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Ресурстар |
Жоғары қабілетті( дарынды/ талантты) оқушыларға:Публицистикалық стилде М.Дулатұлы жайлы өмірдерек немесе мақала жазыңыз.
Қабілеті әртүрлі оқушыларға:Төмендегі тіркестерді қатыстырып,М.Дулатовқа құттықтаухат жазу. Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларғаалгоритм төмендегіше ұсынамын Өмірбаян. (М. Дулатұлының)Құрылымы:1.Құжаттың атауы. 2.Аты-жөні,туған күні,айы,жылы,туған жері. 3.Ұлты.Азаматтығы. 4.Білімі,оқыған оқу орындары. 5.Жетістіктері. 6.Отбасы туралы мәлімет. 7.Қосымша мәліметтер(тіл білуі,қызығушылығы) 8.Қазіргі жұмысы,мекен-жайы туралы мәлімет. 9.Құжаттың жазылған күні,айы,жылы. 10.Қолы. Құттықтаухат! М. Дулатұлына —Қосымша сөздерден басталып(мерейтой иесінің),аты-жөнінің жазылуы. –Құттықтау себебі. –Құттықтау иесінің жетістіктері жайлы ізгі тілектер. –Қосымша сөздермен аяқталады,құттықтаушының аты-жөні. Мінездеме.Құрылымы:1.Құжаттың атауы. 2.Мінездеме берілетін адам туралы мәлімет; а )Аты-жөні,туған жері,туған күні,айы,жылы,ұлты,азаматтығы. ә) білімі,бітірген оқу орындары. Б қызмет істеген жылдары,орны. 3.Негізгі мәтіні: а )кәсіби біліктілігі. ә)жеткен жетістіктері. б) отбасы жағдайы. в) жеке басының адамгершілік қасиеттері. г )сын көтеру қабілеті. 4.Қорытынды. 5.Мінездемені талап етуші ұйымның атауы. 6.Мінездеме беруші туралы мәлімет. 7.Мінездеме берілген күн,ай,жыл. 8.Қосымша. Қабілеті әртүрлі оқушыларға:Төмендегі тіркестерді қатыстырып,М.Дулатовқа құттықтаухат жазу.-тұңғыш математик-оян қазақ -рухани ұстаз -мәңгіге қалуҚабелеті анағұрлым жоғары оқушыларға:Публицистикалық стилде өмірдерек жазыңыз. |
ҚБ.«Алдараспақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Сұрақ- жауап арқылы бір- бірінің білімін бағалау. Мұнда сұрақтың мазмұны, жауап мазмұны, дәйектілігі ескертіледі. Екеуіне де тең бөлініп шариктер беріледі. Сұраққа дұрыс жауап берген адам шарик алады, ал жауап дұрыс емес болған жағдайда немесе сұрақ қоя алмаған жағдайда өзі бір шариктен айырылады.Ықтимал сұрақтар:1.Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтай алдың ба? 2.Көтерілген басты мәселені айқындадың ба? 3.Нақты үш сұрақ құрастыра алдың ба? 4.Қосымша ақпаратты ажырата аласың ба?ҚБ. «Дауыс беру» тәсілі бойынша оқушылар бір-біріне баға береді.Яғни әр оқушы дауыс беру жәшігіне өзіне ұнаған,жетістік критерийлеріне сай келетін бір оқушыға дауыс беріп,жетонын тастайды,соңында жетонды санап ,жеңімпазды анықтайды.1-тапсырма.Дескриптор:1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды ажыратады.2.Мәтінде көтерілген негізге мәселені айқындауға бағытталған 3 сұрақ құрастырады.3.Өз көзқарасын білдіреді.2-тапсырма.Дескриптор: — жанр түріне таңдау жасайды. — құрылымын сақтай отырып, мінездеме,құттықтау,өмірбаян құрастырып жазады; — Стилін, жанрлық ерекшелігін ажыратады. Кері байланыс. «Мұғалімге хат»Оқушылар мұғалімге кері байланыс береді. Жазбаша немесе ауызша беруге болады. Үйренгенім …………………………………………………Мұғалімге ұсыныс ………………………………………. |
О.М.ӘбутәліпІс-қағаздарын мемлекеттік тілде жүргізу«Астана »2013 ж баспасы. А.Ысмаханова «М.Дулатұлы және тәуелсіздік идеясы» Алматы-« Дәстүр» баспасы- 2015ж |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз |
|
Қорытынды бағалау:Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1: 2: |
Қысқа мерзімді жоспар
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.