Геометриялық фигураларды кескіндеу, геометриялық фигуралар
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигураларды кескіндеу
Сабақтың мақсаты: «Геометриялық фигураларды кескіндеу» тақырыбымен таныстыру. Тақырып бойынша тапсырмалар орындату барысында оқушылардың танымдық, іздемпаздық қабілеттерін дамыту. Шапшаң есептей алуға баулу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, салыстыру, сұрақ — жауап, құрастыру
Көрнекілік: суреттер, дидактикалық материалдар, кеспе қағаздар
Сабақтың барысы
І Ұйымдастыру
Психологиялық жағдаят тудыру
Сыныпта біздің тыныштық,
Естілмейді дыбыс түк.
Мұны біз де қоштаймыз,
Кешіккенді тоспаймыз.
Күнделікті қызықты,
Кезекті сабақ бастаймыз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
№4 есепті балалардың дәптерлерін жинап алып, тақтаға шығару арқылы үй тапсырмасын қорытындылап тексеріп өтемін.
ІІІ. Жаңа сабақ
Ой қозғау – логикалық тапсырмалар.
Жұмбақтар шешу
От басында құмған,
Екі көзін жұмған.
/Мысық/
Өзі ширақ, өзі қу,
Жүрген жері айқай – шу.
/Түлкі/
Отырдым мұнан барып оймауылға,
Ілінді екі аяғым байлаулыға,
Қолыма екі қайыс ұстап алып,
Жүргіздім қайда барсам айдауыма.
/Мінген ат/
Жұмбақтардың шешімдерін геометриялық фигуралардан жасалған суреттерді көрсетіп ілу.
Бұл суреттер қандай фигуралардан құрастырылған?
Неліктен үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы деп аталады? /әр фигураның қасиеттерін атату/
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту
«Ұқсас пішіндерді тап»
Әр партада отырған екі оқушыға геометриялық фигуралары бар конверт пен геометриялық фигурадан құрастырылған суреттері бар суреттер тарату. Тапсырмаларды орындаған сайын суретке қарап қай сурет пішінге ұқсайтынын табуды сұрайды, пішінді және суретті қосуды ұсынады.
Оқушылар сабаққа қатысқан уақытта алдарына бағалау – фигураларды қойып отыру / «5» — шеңбер, «4» — шаршы, «3» — үшбұрыш/. Сабақтың соңында фигуралар арқылы қорытынды жасап, оқушылардың білімдерін бағалау.
Оқулықпен жұмыс
№ 1. Әр фигураның қабырғаларының ұзындықтарын өлше және жаз. Не байқадың?
Мұғалімі: Қайролла М. М.
Геометриялық фигураларды кескіндеу жүктеу
Дереккөз: http://bilimdiler.kz/