Жаңа адамдар қозғалысының ұйымдастыруымен мерзімі өткен тауарларды анықтайтын науқан өтеді
Жаңа адамдар қозғалысы мерзімі өткен тауарларды анықтау үшін Алматының азық-түлік дүкендеріне жүйелі түрде рейдтер жүргізуде. Бүгін де бұл мәселенің ауқымы апаттық. Тіпті ірі супермаркеттер өздеріне мерзімі өткен өнімдерді сатып жатыр. Ал «үй маңындағы» шағын дүкендер иелері мұны мәселе деп те санамайды. Дүкенде мерзімі өткен өнімді көрген адам сатушыға ескерту жасамайды, бақылаушы органдарға немесе полицияға арыз жазбайды. Тұтынушы тек бүлінген өнімді қайта сөреге қойып кетеді.
«Мерзімі өткен өнім сатылымы» деген не? Бұл жасырын ақауды сатушыға хабарлау. Ақауды айтсаң — бір нәтиже, айтпасаң — басқасы және ол тиімдірек. Өкінішке орай, бұл формула тек мерзімі өткен өнімдерге ғана қатысты емес.
Мектепте оқушы үй тапсырмасын үйде ұмытқанын айтады. Университетте студент емтихан жауаптарын көшіріп алады. Көлік иесі «темір тұлпарын» тезірек сату үшін жүгірісін бұрады. Осылайша бұл барлық жерде кездеседі.
«Мерзімі өткен өнім» — бұл мерзімі өткен тауарды есептен шығару мен оны жасырып сату арасындағы таңдау емес, бұл біз үшін не маңыздырақ екені туралы сұрақ: аз нәтижеге қол жеткізіп, адал болып қалу ма, әлде алдап, көбірек табу ма? Дүкен сөрелеріндегі мерзімі өткен өнімдер — мерзімі өткен сананың көзге көрінетін бөлігі ғана.
30 қараша күні Алматыда Жаңа адамдар мерзімі өткен санаға көнбейтін барлық азаматтарды «Мерзімі өткенге жоқ!» науқанына шақырады.
Науқан мерзімі өткен өнім мәселесіне тап болған адамдарға арналған. Қатысушы дүкеннің атауы мен мекенжайы жазылған әшкерелеуші плакат жасап, оған өзінің жеке «мерзімі өткен сана» оқиғасын жазады.
Жаңа адамдардың пікірінше, мерзімі өткен өнімдер біздің дүкен сөрелерінен тек Қазақстанның әрбір тұрғыны: «Менің қадір-қасиетім — алдау арқылы келген пайдадан жоғары. Менің адалдығым — алдау мен өтірік арқылы келген пайдадан әлдеқайда қымбат», — деп айтқан кезде ғана жойылады.
Науқан өтетін уақыт пен мекен-жай: 30 қарашада. Жаңа адамдар кампусы Коккинаки, 7 мекенжайы