Үшбұрыш балабақшадағы ашық сабақтар

0

Білім беру саласы:               Таным.
Бөлімі:                                    Қарапайым математикалық ұғымдар.
Мақсаты:                                Үшбұрышқа сипаттама беруді,айналадан  үшбұрыш пішінді 
                                                заттар табуды үйрету.Геометриялық пішіндер жайлы    білімін
                                                 бекіту.
Қажетті құрал- жабдықтар:     Геом пішіндер,ватман, ойыншықтар,құрастырғыштар.
Қостілділік компонент:          үшбұрыш-треугольник.
і/ә
кез    Тәрбиешінің  іс-әрекеті:    Балалардың іс-әрекеті:
Мо-
ти-
ваци-
ялық
Қоз-
ғау-
шы.    Шаттық шеңбері:Балаларды шеңбер бойына жинап,бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлауды ұсыну.    Шеңбер бойына жиналып,бір-біріне жақсы көңіл күй мен әдемі күлкі сыйлайды.
Ұй-
ым-
дас-
ты-
ру-
шы,
Ізде-
нуші.   

   Геометриялық пішіндерді еске түсіру,атап беруді ұсыну.
Балалардың жауаптары:————-,

Бүгін үшбұрыш туралы көбірек білетін боламыз.
Бұл пішін неге үшбұрыш деп аталады,қалай ойлайсыңдар.
Өйткені бұл пішіннің бұрышы үшеу.
Қане санап көрейік: 1,2,3.(бұрыштарын көрсетіп санау)

Енді осы үшбұрыш пішіндерді қай жерлерден көре аламыз.

Балалардың жауаптары:

Жауаптарын сараптау,мақтау-мадақтау,
«Ғажайып үшбұрыш» Д/о.Үшбұрыштардан  үй …т б суреттер құрастыру.Үшбұрыштарды пайдаланып төртбұрыш құрастыруға болатынын түсіндіру.

Геометриялық пішіндерді еске түсіреді.
 
Балалардың жауаптары:

—————————,
——————————,
—————————-,
————.
Үшбұрыш пішінімен танысып,бұрышын санап,бұрышының үшеу екенін яғни «үшбұрыш» екенін дәлелдейді.
Не үшін үшбұрыш деп аталатынын түсінеді.

Балалардың жауаптары:
———————,
———————,

Ойын ойнап үшбұрыштан төртбұрыш ,үй,… т б заттар құрастырып үйренеді.

 

 

Түстерін,пішінін,көлемін атап,сипаттап
береді.
Үшбұрыштардың әртүрлі болатынын 
 біледі. 

Нелер құрастырылатынын біледі.
Реф-лек-сия.

 

 

     Бүгін барлығың оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар.Сол үшін сендерге
тосын сый  бар.
Үшбұрышты қорап ішінен тәттілер алып,балаларға таратып беру. Тақырыпты бекіту мақсатында сұрақтар қою.
Қораптың пішіні қандай?
Үшбұрыштардан нелер құрастыруға болады екен ?
    
«Тосын сый» алып ,қуанады.
Сұрақтарға жауап береді.
Пішіндерді пысықтайды,атайды.

Күтілетін нәтиже:
Нені білуі тиіс :  Үшбұрыштарды танып,түрін,түсін атай алады.
Меңгергені:        Үшбұрыштардан әртүрлі заттар,пішіндер  құрастырады.                                                                

Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!