Тұсаукесер туралы жалпы мәліметтер — Информатика

0

 

Мектеп№68 орта мектебі                                   Сыныбы:   6

 

 

 

Күні:

 

 

 

Мұғалімнің есімі: Сатыбалдиева П

 

 

 

Қатысқандар саны:

 

 

 

Қатыспағандар саны:

 

 

 

Тақырыбы:

 

 

 

§27. Тұсаукесер туралы жалпы мәліметтер

 

 

 

Оқу мақсаттары

 

 

 

1.Тұсаукесер бағдарламасының мазмұнын толық меңгерту,  практикалық дағдыларының қалыптасуына қолайлы жағдай жасау

 

2.Білім жетістіктерін әділ бағалауды қамтамасыз ету.

 

 

 

Жетістік критерийлері

 

 

 

Барлық оқушылар

 

 

 

1.Тұсаукесер бағдарламасының жұмыс барысымен танысады, өздігінен қосып үйренеді, білімдері қалыптасады.

 

2. Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

Оқушылардың басым бөлігі

 

 

 

Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: Power Point бағдарламасының ортасын меңгереді.

 

 

 

Кейбір оқушылар

 

 

 

Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды: Power Point бағдарламасымен алғашқы  жұмыстарын жасайды.

 

 

 

Өткен тақырып

 

 

 

«Ойлан, тап» әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталау.

 

 

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

 

 

 

СТО, «Дискуссия», «Даналық сандықшасы», «Ойлан, тап».

 

 

 

Қолданылатын ресурстар

 

 

 

Флипчарт, слайд, оқулық, бейнеролик

 

 

 

Пәнаралық байланыс

 

 

 

Ағылшын, бейнелеу өнері.

 

 

 

Жұмыс түрлері

 

 

 

Тапсырмалар, қосымшалар

 

 

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

 

 

Оқушының іс-әрекеті (нәтижесі)

 

 

 

І кезең

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

«Сәлем!» жаттығуы.

 

 

 

Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Психологиялық ахуал қалыптастыру.

 

 

 

Оқушылар жұп болып бір-біріне жақсы тілектер тілейді.

 

 

 

Үй тапсырмасын тексеру

 

 

 

Өткен тақырып бойынша «Ойлан, тап» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру

 

 

 

Сынып оқушыларының жауабын тыңдайды, қажет болса мәліметтермен толықтырады.

 

 

 

Бір-біріне сұрақтар қойып, жауаптарын әрқайсылары өз тобымен ақылдасып айтады.

 

 

 

Қызығушылығын ояту, мәселе қою

 

 

 

Көпір тапсырмалары. «Ой шақыру» әдісі бойынша сұралады. Мәтіндік процессор дегеніміз не?

 

 

 

Оқушы  жауаптарын тыңдайды. Қосымша сұраақтар қою арқылы толықтырады.

 

 

 

Көпір тапсырмаларында берілген сұрақтарға жауап беріп, әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді.

 

 

 

 

ІІ кезең

 

 

 

Теория бойынша «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тапсырмалары (топтық жұмыс, презентация, мұғаліммен бірге талдау)

 

 

 

Компьютерде тәжірибелік  жұмыс.

 

Сонымен ертеде Microsoft деген шалдың 5 баласы болған. Олар: Word, Excel, Access, Outlook және PowerPoint. Солардың ішіндегі үлкені PowerPoint 18 жасқа толып, әкесінен еншісін алып, өзінің оқып-білгендерін жұртқа қөрсету үшін жолға шығады. Оның алға қойған мақсатына жетуі үшін біз мына сұрақтарға жауап берелік. Ол үшін «Даналық сандықшасы» айдарымен берілген тапсырмада оқушылардың құрастырған сұрақтарына жауап береді.

 

 

 

 

Жаңа сабақты меңгерту мақсатында жаңа ұғымдармен, материалдармен таныстыру, слайдтар көрсету арқылы мәліметтер беру.

 

Топ бойынша жасалған жұмыстарын тексеру.

 

Әр қадам тапсырмаларына нұсқау беру, тексеру.

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты-берілген тапсырмаарды қатесіз, топпен бірлесе отырып орындау.

 

Топ мүшелерінің ойын тыңдау

 

 

Оқулықпен жұмыс жасау. Қадам тапсырмаларын дұрыс орындау.

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

«Күн, тас, қоршау» ойынын ойнау

 

 

 

Оқушылармен бірге сергіту жасау

 

 

 

Мұғалімнің нұсқауымен берілген тапсырмаларды орындау.

 

 

 

ІІІ кезең

 

 

 

«Бағалау» тапсырмалары

 

 

 

«Бағалау»  тапсырмасы.

 

«Даналық сандықшасы» айдарымен берілген тапсырмадағы сұрақтарға жауап беру

 

 

 

Компьютерде орындалатын практикаық тапсырмаларды тексеру, білмеген жағдайда бірлесе отырып орындату

 

 

 

Тақырып бойынша алған білімдерін практикада қолдану. Теориялық білімін бекіту арқылы біліктілігі қалыптасады.

 

 

 

Бағалау, кері байланыс (бағалау парағы бойынша)

 

 

 

Әр топ оқушылары бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» әдәсі бойынша бағалайды.

 

 

 

Бағалау парағына бағалардың қойылғанын қадағалайды. Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады.

 

 

 

 

­Өзінің дұрыс

 

жауаптарын тексеріп,

 

бағалау парағына жазады.

 

 

 

Үй тапсырмасы: §27-ні оқу, Берілген тақырыптардың бірін таңдап, презентация құру үшін материал жинақтап келу.

 

1.Туған жерім-Қосаман

 

2. Астана бас қала

 

3. Әлемнің жеті кереметі

 

4. Ер есімі-ел есінде

 

 

 

Оқушыларға бағдар беру,түсіндіру,үй тапсырмасының қалай орындалу керектігіне шолу жасау.

 

 

 

Оқушылар үй тапсырмасын орындайды.

 

 

 

Қорытынды: Сабақтың соңына дейін әр оқушы қадам тапсырмаларын үлгергенінше орындайды,қалғанын үйге алады.Сабақтың соңғы үш минутында сыныпта жинаған бал

 

санын әр оқушы өздерінің жеке бағалау парағына белгілейді.Оған келесі сабақтың басында үйде жинаған балы қосылып,барлық бал саны мониторингке тіркеледі,сәйкес бағасы сынып журналына қойылады.

 

 

 

Қосымша ақпарат

 

 

 

Саралау:оқушылрға алдынғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін. Тапсырмалар топтық болғандықтан қабілеті жоғары оқушылар бар топтың тапсырмасын күрделі етіп беруге тырысамын.

 

 

 

Бағалау критерийлері бойынша әр оқушының қосқан үлесін әділ бағалауларына назар аударамын.

 

 

 

Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіліп, Интернет тақырыбына мазмұнды сызбаны түсінікті етіп дайындау айтылды.АКТ-мен байланыс жасау. Бір-бірін топта тыңдау, сыйластық таныту.Бірлескен жұмыс нәтижесіне қол жеткізу.

 

 

 

Рефлексия:

 

1.сабақ(оқу мақсаттары)шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ақуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

2.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

 

 

3.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

 

2:

 

 

4.Сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.