Технологиядан ашық сабақ, бидердің шығу тарихы

0

Технология пәні мұғалімі Жанар Бекбаева

Тақырыбы: Бисерден ағаш жасау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың моншақпен тоқудағы білімін жүйелендіру, бисерден ағаш жапырақтарын тоқу технологиясын үйрете отырып, білімін жүйелендіру, шеберлігін арттыру.
Дамытушылық: өз бетінше жұмысты орындаудағы ептілігін дамыту, алған білімін өз бетінше қолдануын қадағалау, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: қолөнерге деген қызығушылығын арттыру, ептілікке, талғампаздыққа, шыдамдылыққа баулу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың түрі: сарамандық, топтық.
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ — жауап, баяндау, сарамандық жұмыс, көрсету.
Пәнаралық байланыс: биология, тарих, химия, география, әдебиет
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, суреттер, дайын жасалған ағаштар, бұйымдар.
Қажетті құрал — жабдықтар: бисер, бисер салатын ыдыс, қайшы, сым

Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушыларды түгендеу. 2. Дайындықтарын тексеру.

ІІ Үй тапсырмасын сұрау.
«Мен білемін стратегиясы» бойынша қайталау. Шығармашылық жұмыс (Бисердің шығу тарихы, пайдасы туралы деректер сұрау) Оқушылар өз ойларын ортаға салады, толықтырады. (слайд)
1. Бисер — ол кішкентай ортасында тесігі бар шариктер. Түстері әртүрлі. Құрамына қарай бисер шыныдан және металдан жасалған болып бөлінеді.
2. Стеклярус — шыны түтікше ( 5 — 10) қырлы немесе цилиндр пішінді.
3. Бисерді ең көп шығаратын жер, Жапония.
4. Бисермен кестелеу ұзақ уақытты, шыдамдылықты талап етеді.
5. Бисердің отаны Ежелгі Египет, бұл жерде түрлі түсті шыныдан үлкен моншақтарда жасаған.
6. «Бисер» сөзі арабтың «буера» сөзінен шыққан. Ол «ортасы тесік моншақ» деген мағына береді.
7. Бисердің түрлері: қарапайым жай бисер, стеклярус, рубка, богем бисері, Шорлот деп бөледі.
8. Әйелдердің, қыз — келіншектердің киімдерінің алдын, өңірін кестелеуге, киімдерге, әртүрлі бұйымдар жасауға қолданады.

III. Негізгі бөлім 1. «Адасқан әріптер» АҚЛА, ІЗЖҮК, АРҒЫС, ІБЛІКЗЕ
Бұл бұйымдарды қалай атауға болады. (Әшекей бұйымдар.) Әшекей бұйымдарды кім жасайды.(Зергер) Зергер туралы оқушылар өз ойларын айтады.
2.«Ой қозғау» Біздің ауылымыз несімен көрікті, тартымды? (жасыл желектер, орман) Жасыл желектерді қорғау оларға деген махаббаты жеткізу. Мұғалімнің сөзі. Қоршаған ортаны қорғау. Ағаштарды күту. Бисерден ағаштарды жасау арқылы, оларға деген өз сүйіспеншілігімізді көрсете аламыз. (слайдтар арқылы бисерден жасалған ағаштарды көрсету)
Мұғалім ағаштың жасалу технологиясын түсіндіреді. көрсетеді. Екі түрлі ағаш үлгісін жасаймыз.

Жасалу жолдары: а) Қиып алынған дайын сымдарға сумоншақтарды тізу(қажетті мөлшерде) б) Сумоншақтардан жапырақтар жасау технологиясын көрсету. в) Дайын болған жапырақ талдарынан біріктіріп орап ағаш жасау.
а) Сымның25 данасын дайындаймыз, екінші ұшын бекіту б) Әр сымның бойына ұсақ моншақтар болғандықтан 40 шақты моншақтарды тіземіз в) Моншақтарды орап жапырақтар жасау. г) 2 — 3түптен бекітіп, кейін бәрін қосып орап ағаш жасау

IY. Сарамандық топтық жұмыс. Жұмыс кезінде нені білуіміз керек? (ТҚЕ еске түсіру) (әр топ өз таңдаған жұмыс орындайды, қарау, тексеру. Әр топ өз бұйымдарын жарнамалайды. ( 6мин)
«Ғажайып жетілік» (Пәндер бойынша сұрақтар қойылады, өткен материалдарға шолу)
1. Биология – Таза табиғаттан алынатын талшық түрі.(мақта, жүн, зығыр, жібек)
2. Химия — Шынының химиялық формуласын білесің бе? Si O2 * 6H2O
Na2O CaO – 2SiO2 химия CaO6 K2 – 2SiO2
3. Әдебиет — Абай атамыздың шеберлікке байланысты өлең шумағын оқып бер.
4. География – Ағаш көп өскен жерді халық не деп атайды? (орман)
5. Тарих — Бисердің отаны. (Ежелгі Египет)
6. Технология – Бисер дегеніміз не? (Пластмассадан, әйнектен, інжу — маржаннан жасалған түрлі – түсті ұсақ моншақтарды бисер деп атайды.)
7. Орыс тілі – Ресейде бисерді өз тәжірибесінен жасаған кім? (М. Ломоносов)

Графикалық диктант. (Сұраққа жауап ия – немесе жоқ деп белгіленеді, жеке жұмыс)
1) Стеклярус домалақ ұсақ моншақтар
2) Бисер деген сөз ұсақ моншақтарға берілетін жалпы түсінік
3) Бисерді темірден жасайды
4) Моншақпен кестелеуге болады.
5) Кергіш киім тігу үшін керек.
6) Бисердің отаны Ежелгі Египет.
7) Бисерді ең көп шығаратын жер Жапония.
Жауабы:

Y Қорытынды. «Ізгілендіру» диаграммасы

YI Бағалау. YII Үйге тапсырма. Бисерден гүл жасау.
Сабақтың нәтижесі: — гигиеналық, қауіпсіздік — техникалық ережесімен
— бисермен жұмыс жасау техникасын меңгереді
— сұрақтарға жауап бере алады
— бисердің шығу тарихын біледі
— ағаш жапырағының жасалу технологиясын үйренеді
— байқағыштық қабілеттері артты.

Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!