Әдебиеттік оқудан сабақ жоспары: Табиғаттағы байланыс (3 сынып, I тоқсан )

0

Әдебиеттік оқудан сабақ жоспары: Табиғаттағы байланыс (3 сынып, I тоқсан ) казакша Әдебиеттік оқудан сабақ жоспары: Табиғаттағы байланыс (3 сынып, I тоқсан ) на казахском языке

Пән: Әдебиеттік оқу
Бөлім: Жанды табиғат
Сабақ тақырыбы: Табиғаттағы байланыс
Оқу мақсаттары: 3.2.1.1 мәтінді дауыстап түсініп/ рөлге бөліп/мәнерлеп/ теріп оқу
3.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: мәтінді түсініп оқиды;
Көпшілік оқушылар: мәтін мазмұны бойынша қарапайым және нақтылау сұрақтарын қояды және жауабын мәтіннен таба алады
Кейбір оқушылар: мәтіндегі оқиғаны өмірмен байланыстырады және өз ойын еркін білдіреді.
Сабақтың басы
1-7 минут Ширату тапсырмасы: Сынып оқушылары ағаштардың суреттері бойынша топтарға бөлінеді
1-топ Емен
2-топ Қайың
3-топ Терек
4-топ Қарағай
5-топ Жөке
Әрбір топ ағаштардың түрін айтып,қысқаша мәлімет береді
Ағаштар туралы видеоролик қарау
Сабақтың ортасы
8-9 минут
10-15 минут
16-21 минут
22-28минут
29-32минут
33-36 минут Автор өмірбаянымен танысу
Бейсебай Кірісбайұлы (1955-2003)-Алматы облысында туған. Балаларға арнап өлеңдер, мысалдар жазған.Оның «Піл неге жылады?», «Аппақ бақбақ» т.б өлең жинақтары бар
1-тапсырма
(ЖЖ,Т) «Үштік» әдіс(Ойлан, жұптас, бөліс)
Топтағы оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді:бірінші оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы түртіп алады, кейін өз пікірін айтады.
Саралау: Оқушылардың есте сақтау қабілеті сақталады. Өз ойын ашық айта алады
ҚБ «Бас бармақ»
Оқушылар мәтінді оқып болған соң ,қаншалықты түсінгендерін бағалау
2-тапсырма
(Т) «Сұраққа жетіп ал»әдісі
Мәтіннің мазмұнына әр деңгейлі сұрақтар қою. 1-ші топ – сұрақ қояды, 2-ші топ сол сұраққа жауап береді
3-ші топ-сұрақ қояды,4-ші топ сол сұраққа жауап береді
Үлгі:
1) Ағаш қабығына неге ашуланды?
2) Терек неге қурап қалды?
3) Терек қателігін түсінді деп ойлайсың ба?
4) Мысал өлеңді қандай қорытынды шығардың?(өмірмен байланыстыру)
Саралау: Өз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере алады. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды және сұрақтар қояды.
ҚБ «Бір- бірін бағалау»
Топтар бір -бірінің жұмысын бағалау арқылы әр топ жұмысынла нені жақсарту керектігін анықтайды
3-тапсырма
(Т,Ұ) «Жалғасын тап»»әдісі
Әр қатардағы сөздер арасында байланыс тізбегін құрып,әңгімелеу
1) Гүл,ара,бал
2) Бидай, тышқан,түлкі
3) Жемістер,адам, денсаулық
4) Жапырақ,ағаш,табиғат
Саралау: Оқушының логикалық ойлауы дамиды, жылдам ой түйіндейді.
ҚБ «Смайликтер»
Дидактикалық жаттығу: «Қай ағаштың жапырағы?»
Шарты: Емен,қайың,терек,қарағай,жөке ағаштары ілініп тұрады.Балаларға жапырақтар таратылады. Жапырақтарды дұрыс орналастыруы керек
4-тапсырма
(Ұ) «Оқиғалар желісі» әдісі
Әр топқа оқиға желісі көрсетілген сурет қиындыларын беріп, суреттерді ретімен орналастыруды тапсырады. Оқушылар оқиға желісіне сүйеніп, сурет қиындыларын орналастырады
Саралау: Тапсырма барлық топқа ұсынылады,бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Көмек қажет ететін топқа уақыт беріледі
ҚБ «Екі жұлдыз,бір тілек»
Екі жұлдыз-Жұмыстарындағы ұнағаны
Бір тілек-Жақсартуға болады……


Полную версию материала можете скачать на сайте zharar.com через секунд !!!

Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!